Åååååååååååååå, det er onsdag.......

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 23. april 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    .....og det er første arbeidsdag etter 2 ukers ferie. Mailboksen er stappfull og jeg hoster som en som har røykt 40 om dagen i 20 år uten å ha gjort det. Det er vel prisen for vekselvarme. Dvs ut i 40 graders varme, inn i 24 osv osv. Halsen liker det dårlig.

    Skikkelig drøy hjemtur i går. Ankom Milano Malpensa (for en drittflyplass - slår nesten CDG...) i går tidlig, og fikk 2 stappfulle SAS flighter Milano-København-Oslo i Plus. Selvfølgelig med noen store mannfolk på de 2 andre setene på raden. Heldigvis ledig midtsete fra Oslo til Krs. Reddet dagen litt iallefall.

    Hjem og fikk pakket ut så i seng kl 2030 for en 11 timers natt. Det gjorde nok godt, men kjenner jeg gjerne kunne blitt under dyna.

    I kveld er det vårfest med grillings for junior sin klasse. Frister ikke så mye akkurat nå. Men må man så må man.

    Happy onsdag ønskes.
     
    tommy777 liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Gääääsp!

    Kommunlaarbetarna tyckte det var en god idé att parkera utanför mitt garage idag med motiveringen "ingen åker hemifrån före 0700". Min replik till detta lämpar sig INTE att återge här. Lugn dag på jobb men det kan fort ändra sig. Ha en fin onsdag, det är två dagar till helg.
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God onsdag fra hjemmekontoret. Knasker piller med rød trekant og det er en dårlig kombinasjon for en bilkjørende selger... Ha en flott onsdag ute og hjemme:)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Du må se å få deg eget soverom du....... :rolleyes:

    Er ikke jobben din å forske da? Er alt oppforsket allerede? Blitt Prof. Can. Alt? Kan du ikke stikke ut å se på en steinhaug eller et lite fjell eller noe hvis du kjeder deg??:eek:

    Jaja, bare noen forslag fra min side! Eller snik deg til en liten lur under pulten!:cool:
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hopp fra barteland.
    Her er det 1 1/2 dag med jobbing igjen før tur til hovedstaden.Blir tømmerhogging og fotball/øl i kveld. Ha en strååålende onsdag :):):):)
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago.

    Oppe tidlig, blir plukket opp om tre kvart. Hele 70 kilo å sjekke inn til Seattle i dag. Godt at AA gir hele 4 (!!!!!!) kolli gratis for Executive Plat.

    Ha en fin en
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God dag fra Bergen. Kjedelig kontordag i dag, og i morgen kan jeg klage over at jeg ikke får gjort noe av det jeg skal fordi jeg må på konferanse. Vel, vet iallfall hvor Petter'n har gjemt de gode dessertene i morgen.

    Blir en liten ekstrarunde på vei hjem med den nye racersykkelen min.Problemet med racersykkel er at en må sykle så innmari mye lenger før en blir sliten.
     
  8. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nydelig morgen her på nordsiden av Atlanta .. Nå durer Kraftwerk i bakgrunnen her og jeg lader opp til dagens arbeidsøkt .. Her skal det jobbes !!
     
  9. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag, godt at denne uken bare har fire arbeidsdager så man får en litt myk start etter påske.
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag

    Blitt stukket litt i idag på vaksinekontoret. Får håpe de verste bivirkningene utgår.
    Ellers er det vel straks på tide å sjekke inn til fredagens flakseturer. T-36timer nærmer seg faretruende :p
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bizarro-Europe, også kjent som Canada.

    Voknet kl 01, 02, 03, 04, 04.20, 04.38, 04.50 og stod til slutt opp kl 05 og begynte på mailboksen igjen. Nå er den tom etter påske og det gjenstår bare litt trening og dusj før det er forkost med kollega. Elefanten skal blogge litt om teltturen sin imens.

    Ha en fin dag.
     
    EB liker dette
  12. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    `Greetings fra UiO avdeling IFI. Dagen er brukt godt plantet innendørs foran en PC skjerm, siden det er så fint vær ute. Snart ferdig med dagens innsats mener jeg.
    Har også lyst på is. Tror jeg skal kjøpe is etterpå.
     
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Oooo ... nå snakker vi .. .tror jeg har litt Moose Tracks i fryser'n ... den overlever i såfall ikke lunch.
     
  14. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Narvik. Her er det hektiske dager, men heldigvisw hjem igjen i morgen. Fredag er på ut på ferietur igjen. Denne gang runger Elvis i bakgrunnen! "Bright, light city gonna set my soul..." :)
     
    Twin Otter liker dette
  15. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Ah du skall till en blandning av det sämsta av Monaco och Bangkok? :p
     
    Hickok liker dette
  16. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hva skjedde med OY-KAO på MXP i dag? Så den gikk tech og ble kraftig forsinket tilbake til CPH. Heldigvis kom jeg meg hvertfall til Milano og nå slapper jeg av på Crown Plaza Linate Airport hotell. Fint hotell.

    Oppstandelse klokken 0400 merkes på kroppen. Det blir nok en rolig start på dagen i morgen før det blir hjem via Arlanda på ettermiddagen.
     
  17. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Aiai. Vi får ha det til gode....
     

Del denne siden