Årets segment run TRD <-> ??? Forslag mottas med takk!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av lMartin, 19. juli 2016.

1. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    I år som i fjor kommer jeg i utgangspunktet til å trenge en sr for å sikre gullkortet for neste periode. Nå er kona blitt godt vant med fast track og lounge tilgang når vi er på tur sammen så hun pusher også på for at jeg skal sikre en ny periode :)

I fjor ble det TRD - OSL -CPH - HAM - CPH - OSL - TRD. Det ser ut som dette er det beste alternativet i år også for flest antall segmenter for lavest mulig pris (rundt 1750 i go), men jeg tar gjerne et annet reisemål for forandringens skyld. Jeg har lett opp og ned, men sliter med å finne noe som er like attraktivt som TRD <-> HAM.

Noen som har noen forslag til hvilke destinasjoner jeg bør søke på? Tenker å ta turen en eller annen gang mellom 15.8 og 30.9.

2. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,820
    Bonuspoeng:
    113
    DUS og GDN er to andre destinasjoner hvor det er gode muligheter for 6 legs på en t/r. Kanskje også TXL. STR har også gode muligheter for 6 legs, men prisen er kanskje noe høyere?

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Trd-osl-arn-hel ?

4. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kommer ikke ned på samme pris på TRD - HAM på noen av disse, men både GDN og HEL ser ut til å være helt greie alternativer. HEL gir riktignok noen færre poeng, men i Go er det jo ikke noe å skryte av uansett. TXL er heller ikke utelukket. Det er litt dyrere, men frekvensen på avgangene er såpass høy at jeg kan gjøre unna hele turen på under 12 timer uten å alt for mye tidspress på noen av flyplassene.

Tusen takk for forslagene, livet mitt hadde vært fattigere uten dette fantastiske forumet :)

Travellingalf and watchaddicted like this.

Del denne siden