Tidligere stod det på SAS sin hjemmeside at det ikke var årsavgift på Amex Platinum for EBD. Dette står ikke lenger på hjemmesiden. Er det blitt en endring ved at årsavgift nå blir belastet også EBD? Noen som har erfaringer her?
Hei, jeg ble belastet årsavgift i juli (slik som jeg har blitt hvert år). Tok kontakt med DNB, og fikk det refundert med en gang (slik som jeg har blitt hvert år)! - S
Etter hva jeg vet så må man veldig ofte passe på om dem trekker dette eller ikke. Hvis dem trekker så må man ta kontakt og få det refundert.
Lurer også på det trådstarter spør om. Det står ingen steder at årsavgiften er fjernet for EBD lengre. Er dette en endring som er på vei, eller?
Sååå... det er en "hemmelig" perk blitt? Er det bekreftet på noe vis? Kjipt å plutselig få beskjed om at "nei, det er ikke gratis lengre"...
Jeg er ikke EBD, så samme for meg, men jeg synes dette minner veldig om en klassisk perk fjernet, men ansatte ikke fullstendig informert... Håper jeg tar feil.
Men når det står på nettsiden så vet man hvertfall at noe ikke stemmer. Men vi får se, det er en fin perk for EBD som jeg ikke håper forsvinner.
Spørs om det ikke lønner seg for amex også. Det er nok en god del som kommer til å droppe kortet om de plutselig må betale en bråte for det. Er jo ikke alle som får utbytte av sin CT og de som ikke har nevneverdig kjennskap til hvordan bruke den optimalt bruker den vel på øko eller europareiser... Da er det knapt verd 2000kr året..
Ble også trukket nå i oktober og var i kontakt med DNB og de fortalte meg at det fortsatt skal være gratis for EBD og EBP.
Gjelder dette bare Amex plat? Er student og har klart å mase til meg et SAS Amex classic Er det fri årsavgift for EBD her også?
I juli ble jeg trukket full årsavgift for SAS Amex Platinum igjen, på tross av at jeg er EBD. Forsøkte å finne chatten på americanexpress.no som jeg tidligere har brukt til å fikse dette, men kunne ikke finne den lengre? Uansett så endte det med at jeg ringte og der fikk jeg først forklart at jeg kunne da ikke komme flere måneder i etterkant og kreve årsavgiften refundert. Jeg måtte da forklare damen at jeg var EBD før årsavgiften ble trukket og at jeg neppe kunne klandres for at de ikke har system i sakene sine. Ble da satt på hold i en kort stund før hun returnerte og kunne fortelle at hun skulle refundere summen til kortet mitt. Men, jeg fikk liksom inntrykk av at jeg maste, at det var snakk om småpenger og at hun gjorde meg en tjeneste utenom det vanlige. Ikke så veldig imponert over kontakten med Amex denne gangen altså og nå kommer jeg til å si opp mitt Amex Gold av hele greia. Kanskje like greit at Amex selv kommer på banen snart?