Nå har jeg vært med på årsmøtet og vet hvem som skjuler seg bak/inni sølvboblehode, og etter såpass mye champagne er det ikke rart at @enellerannentore får boblehode. Uansett. Jeg er reiser hjem i dag (eller morgen Norsk tid) og sier tusen takk til alle Årsmøtedelegater for en flott helg. Første gang med årsmøte for mine del. Og første gang jeg er med på å tømme en A330 for alkohol. Jeg regner med at flere deltagere har gode historier å dele etter denne turen, men som alle vet. Det som skjer i lavvoen - det blir i lavvoen....
Litt ut av sekvens, men må legge ut et par utsiktsbilder fra rommet. Moderne og tradisjonelle fremkomstmidler i skjønn forening. Bilde er ikke det beste men helt utrolig stilig å se Hong Kong by night. Får litt Bladerunner feeling...
The Peninsula, på vei til Felix i går kveld. Kvelden er ennå ung... Undertegnede demonstrerer enhåndsskjenking av jero... Og slik så Felix ut etter besøket vårt. Veldig bra sted, supert utvalg og oppmerksom betjening. Ozon Sunday brunch meny og inventar.