Årsmøtet 2017

Tråd i 'Reisebrev' startet av CrotchRocket, 11. nov 2017.

  1. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje flere potensielle deltakere med HHD status(?) Conrad er kjent for å være rause med oppgraderingene, men loungen deres er tross fantastisk utsikt mer miss than hit...
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Mulig det var "meg", siden vi bestilte standard rom og de holdt seg til reglene om 2 level upgrade ble det ikke så mye bedre. Trikset er å heller bestille 2 hakk opp for marginal kostnad ettesom prisforskjellen øker mellom kategoriene oppover. Kan ende med meget gode suiter. Har selv ved dette hat presidentsuiten ved flere anledninger, og det er således det beste av alle hotellprogrammer når det gjeøder muligheter for mer enn standardsuite.
     
    SASDC8, TigerTravel, Tore and 2 others like this.
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Det er meir enn 15 år sidan eg har sove lenger enn 8 timar i ein strekk. I går kveld og natt klokka eg inn 15 timar (og ja, eg var i vater når eg gjekk til sengs). Dette får vere mitt vitnesbyrd over kor moro det er å reise på tur med denne gjengen.

    No er det heldigvis ni døgn igjen med kun innenriks før neste tur ut av landet med Onkel Reisande-Alf. Må vel klare å lade litt batteri på den tid. :)

    Takk igjen karar, har fått nye smilerynker til langt bak om øyrene!
     
    SASDC8, VirreVapp, Baldrick and 12 others like this.
  4. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm, det ser ut til at jeg må forsvare de eldres verdier i år siden både du og @RoadKing ser ut til å glimre med deres fravær?
     
    RoadKing liker dette
  5. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Bare skryt... :p
     

Del denne siden