Halloisen, usikker på om det er delt før men fra mandag 10/2 til 23/3 vil det være en økt trumfbonus på 11% for joker glad medlemmer hver mandag
Har man sett! Bare dumt hoderegningen min kortslutter litt mtp. de skyhøye prisene de opererer med på Brustad-bua nedi gata her. Ukestilbudene deres gjelder jo taktisk nok ikke på mandager, men får se om jeg klarer å grave frem noen gode kjøp (evt. bevege meg noen hundre meter lengre sør for ring 3)
Joker var dyrest i en test og over 30% dyrere enn billigste kjede i fjor: https://www.nettavisen.no/okonomi/t...om-billigste-og-dyreste-kjede/3423802483.html Tabell i artikkelen med sammenlikning av priser for noen varer. Kan jo finnes noe som er verdt å hamstre med 11% Trumf
Kanskje ikke så hakkende gale med snus for dere som driver med den slags, eller så er det vel datovarer og type store restpartier til en billig penge fra tidligere tilbudsuker som vil gjelde.
Synd at det er så dyrt på Joker.. Skulle ha likt å visst hvilke produkter som er til omtrent samme pris som hos Kiwi (utover det som fremgikk av listen ovenfor). Mulig jeg handler melk på Joker. Aviser o.l. har vel også lik pris på de ulike butikkene
Ja akkurat snus kan tenkes at ikke blir så ille, det er forholdsvis lite forskjell mellom de ulike kjedene på prisen. Jeg må sjekke dette ut.
Når ble morsdagskaka sunn Kjøp på joker blir det ihvertfall 11% Tenkte du da på helsedirektorat kosthold råd, eller at vi fikk 15% trumf på en kake
Mener du det at du kan få 11% trumf hvis du handler på joker i dag, og venter til mandag med å timetravle?
Nei, SAS MC kampanjen fra 14.feb... Shopping mandagen(Joker, hvis det stemmer at de har 11% på mandagen) og torsdagen(Kiwi-TTT).