Er det noen interesse for øl og flybonusprat i Oslo onsdag 27.september? Kunnet godt tenkt meg å få til noe litt oftere i Oslo. Kan sikkert diske opp med et par bagtags også
Lyder super hyggeligt. Lige netop den onsdag er der desværre mødepligt til fest i børnehaven. Ellers super initiativ.
Jeg tenker jo at 18-tiden er en god tid å starte, er midt i uka så greit at man får et par timer uten at det blir langt på natt
Befinner meg dessverre på Mauritius med fru RoadKing denne aftenen, men kan hende finner @milehigh og jeg sammen og foretar et avdelingsmøte der nede.
... en dag for sent for min del. Har planer om en tur sørover rundt de dagene, men retur tirsdag kveld eller onsdag formiddag
Men om det er slik at det er flere som kan være med på tirsdagen istedenfor kan vi alltids undersøke det. Har justert pollen.
Hvordan ser det ut med aktiviteten folkens? Er det noen som vil flytte over fra kanskje til ja ? Må ha et par sikre ja for at vi skal få dette til.
Må prøve å få det til hver 1.-2. mnd fremover, så blir det nok flere sjanser. Mitt favorittsted for slikt tar ikke amex, så det er jo egentlig litt kritisk..