Jeg hører at levern din skriker allerede Det funker slik ta du drar eurobonuskortet ditt i automaten først, og så ditt vanlige kort etterpå. Så får du 50 poeng per 100 kr du bruker. Jeg tenker kl 18.00 er fin tid å begynne på, ellers blir det for tidlig og de som kommer først kommer til å bli alt for hyggelige før de siste kommer
Er det for sent å slenge seg på her for en nykommer? Jeg er nesten aldri i Oslo (annet enn OSL, selvsagt), men det er jeg jaggu på onsdag. Burde klare å stille opp mellom kl 5.30-6 pm sånn ca.
Flott, da ses vi! Et lite nybegynner-spørsmål: For å få EB points på restauranter etc, må man ta med det "vanlige" EB-kortet, eller kan man bruke feks MasterCard Premium-kortet/Travel Cash-kortet for å få registrert poengene? Jeg synes jeg leste noe om dette i appen, men er det slik det faktisk praktiseres?
Man må dra Eurobonuskortet før man betaler, ikke et kredittkort. Tror ikke travelcash funker heller, da det er et betalingskort.
Man må ha et rent eurobonuskort uten chip. Hvis man ikke har det, er det mulig å etterregistrere kjøpet, så lenge man tar vare på kvitteringen.
Edit: Noen må minne meg på å spare på kviteringer. Det er helt utrolig men etter to år i en skuff klippet jeg opp det gamle Eurobonuskortet uten chip tidligere i DAG! sammen med diverse gamle/utgåtte/inbyttete kredittkort. Skammer meg dypt!
Jeg må dessverre melde avbud. Har hatt en hodepine siden midt på dagen i går, og i løpet av morgenen har det utviklet seg til både feber og det som verre er. Denne kvelden må nok tilbringes under dyna heller enn på Asylet.
Jeg satser på å være der er sted mellom 17 og 1730. Pizza står i ovnen nå, når den er konsumert tråkket jeg bortover. Et bord for 10-15 pers er reservert på mitt navn.