Siden SAS har rabatt på bonusbilletter har jeg booka en tur til Tromsø fra 7-9/9 Noen som vil drikke øl? Bag tags for free Påmeldte: @Tore @haakonks @Baldrick @lMartin + drage @TOS_EBG @jgroneng Kristian (ikke på IF) @krisrst Tentativ: @sirwinston
Kjem til Oslo 8. Men der er ikkje bonusbillettar til Tromsø 8.-9. som passar. Satsar på live-rapport og stor-lyging frå Rorbua.
Meget ubetenksomt av meg.... Leste akkurat at de hadde fly&vin idag, så hjernen klarte ikke mer. Skal så klart endre
Jeg er med! Dog blir det bare fredag - lørdag for meg... Opp med SK4422 den 7. september Ned med SK4423 den 8. september God pris! Med Fly Premium og SAS sin rabatt blir det 5000 poeng tur retur i SAS Plus.
Får jeg bare skyte inn at Fly&Øl IKKE er TM så kan fritt benyttes. Har blitt brukt av oss før og kommer til å benyttes igjen. Ser ikke noe vits i å endre på det..... Er «dessverre» i Spania og kommer ikke tilbake før lørdag kveld....ellers skulle jeg gjerne vært med
Dette her var noe nytt jeg har sett, at dere arrangerer øl&flybonusturer. Jeg får ikke vært med denne gang, men vet nå hva jeg skal følge med på videre, neste gang får jeg se om jeg får kastet meg med. God tur!
Siden det ikke er obligatorisk å bruke Points Bargain er jeg tilgjengelig begge dager. (dog er jo bakdelen med at man er hjemme at man jo kan bli utkommandert til andre ting )
Er dere sikre på at Tromsø gir mening? Er ingen serveringssteder som gir eurobonus... Hva med å booke om til Bodø? Det er det I alle fall et sted...
Sjekka Bodø også, men var syke hotellpriser og lite tilgjengelighet... Får håpe de i hvertfall tar Saga MC eller Amex i Tromsø
Metoo! Har ikke vært i Tromsø på mange uker Drar opp fredag, og ned lørdag. Bor på Amalie Hotel, beste hotell i byen