Noen ganger, ikke ofte riktignok, er faktisk reisemålet viktigere enn poeng. Og min humble opinion er at Tromsø er en MYE bedre by enn Bodø.
Rorbua er ok. Skarven ligger rett ved og er kanskje ennå mer populært. Der kan det være vanskelig å få bord fredag ettermiddag. Lørdag kl 1000 åpner Ølhallen. Det er litt stas å gå på Ølhallen en tidlig morgen. Flere hundre(hvertfall titalls) ølsorter har de også
Tar noen av de reservasjoner? Og hvor bør man ta middagen? Er veldig glad i ku, men fiskesuppe er en god nr to
Skarven, Arctandria og biffhuset ligger i samme lokaler. Der har de alt du ønsker. Grillet tørrfisk er spesialitet. Ellers er Fiskecompagniet et steinkast unna. Slår du på stortromma er Emmas Drømmekjøkken kanskje landsdelens beste restaurant, sammen med restaurant Smak. God pizza får du på Yonas(Radisson SAS, vegg i vegg med Rorbua) eller på Casa Inferno. Www.skarven.no https://www.itromso.no/nyheter/2017...en-vært-en-av-hovedstadens-beste-14936954.ece https://www.nrk.no/troms/tromso-restaurant-far-michelin-ros-1.8222789
Hadde vært artig å ringt Ølhallen for å reserve bord kl 1000 i morgenen...de hadde ledd godt. Polarhistorien sitter i veggene. Ikke mange år siden de tillot kvinner adgang faktisk - og bygget toalett til hunkjønnene
Jeg har booka bord på Biffhuset kl 20 på fredag. Tok 6 pers, blir det endringer lar det seg nok enkelt fikse får vi tro
Jeg hiver meg også med og tar med min bedre(?) halvdel. Vi må nok muligens sette av lørdagen til familiebesøk, men vi er gjerne med på fly(bonus), fyll, ubehageligheter og dårlig stemning fredag 7/9. Kanskje også en runde i ølhallen lørdag formiddag for å reparere om det er aktuelt. SK4566 oppover på fredag og SK4573 hjem igjen. Radisson Blu eller Clarion er under vurdering.
Fader. Hadde vært artig å brenne av noen poeng og vært med. Men er på tur hjem da. Får tømme OZ for skumpa i stedet.
Hmm. Vurderer å ta med ungene og ha de hos bestemor. Anbefaler forresten restaurant Rå hvis dere liker sushi.
Anbefaler Emmas Drømmekjøkken, evt Emmas Under for lunsj. Var der i april i forb. med WF sin E2 lansering. Best i byen !