Ønsker å bruke CT og 190000 EBP

Tråd i 'Bonushjelp' startet av chrtalgo, 21. jan 2016.

  1. chrtalgo

    chrtalgo Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei!


    Er det noen eksperter her inne som kan hjelpe til med bonusbilletter?
    Jeg har en CT opptjent med SASAMEX PLAT i fjor og 190000 poeng på konto. Nå ønsker jeg å få litt valuta ut av det og tenkte på en reise til meg og samboer. Høyt på listen står det å teste business cabinen til SAS, alternativt andre gode flyreiser.

    Jeg har sett litt på SAS og UA sine sider, og lett etter bonusbilletter. Jeg klarer ikke finne noe annet enn bonusreiser i SAS GO.

    Kanskje noen her inne kan hjelpe med reiseforslag og det å finne ledig billetter? Vi reiser fra Trondheim, 2stk (Kan kjøpe vanlige billetter til f.eks Oslo om det gjør det lettere). Ønsker å benytte CT og reise i best mulig klasse, og derfor langt avsted. Dere har sikkert mange gode tips til reisemål og flytyper?

    Det eneste kriteriet er at reisedatoene på passe inn i turnusen min. Legger ved et bilde med oversikt over datoer.
    Blått felt er jeg på jobb i nordsjøen. Reisen må være i hvitt felt og det må være noen dager ledig i forkant og bakkant av reisen av hensyn til forsinkelser. Ingen av oss har vært utenfor Europa så vi er i grunn ganske blanke på reisemål og derfor veldig åpen for forslag og tips.

    Veldig takknemlig om noen klarer å lete fram noen godbiter av ledige seter.

    Dates.jpg

    Mvh.
    Christopher
    -Som enda ikke forstår alt det tekniske her inne
     
    Kjakan liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det beste du kan gjøre er å kjøpe deg 1 mnd abonnement hos expertflyer og begynne å søke.
    Det er en del tilgjengelige på sas ny kabin til Kina.
    Du kan også fly videre derfra et annet sted.
    Jeg vil anbefale Tokyo:)
     
    braathens safe liker dette
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Lufthansa First class til Sør-Amerika. Ferdig snakket :)
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Det jeg vil foreslå er at dere velger dere ut en tre-fire preferanser, i prioritert rekkefølge. F.eks First destinasjonene til Luftwaffe.
    Så ringer du rett og slett SAS sin telefon hver dag de siste 2 ukene før du har fri og sjekker.
    First blir lagt ut 2 uker før, men som f.eks da vi reiste med Luftwaffe F til Tokyo over julehelgen (22-27 des), så var det masse biz i begge retninger. Ettersom du ikke får F t/r, så bestiller du biz for retur når du har fått landet F, og når det er 14 dager til returen, så ringer du inn, og vil mest sannsynlig kunne oppgradere returen til F og.

    Jeg er forøvrig enig med @anders82, men usikker på tilgjengeligheten der.

    Hvis dere er ferske på utlandet utenfor europa, så kan det hende at det kanskje er like greit å prøve USA/Canada først? Billigere reise og.
     
  5. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Tok et kjapt søk til Bangkok:
    image.jpeg image.jpeg

    22.sept-6.okt.
    SAS til paris og videre med Thai A380 førsteklasse.
    To uker i Bangkok gir muligheter til å utforske mye av regionen.
    Koster 190k poeng +CT pluss avgift.
     
  6. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    10-24. okt
    21.nov-5. des

    Tilgjengelige billetter Trondheim - Miami i SAS Business flere dager i disse reiseperiodene.

    100.000 EB-poeng pluss i overkant av 1000kr i skatter og avgifter.
     
    Are liker dette
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Pleier å være brukbart med billetter til Sør-Amerika. Sao Paulo, Buenos Aires og Rio bør du få til. Sao P flys både fra Munchen og Frankfurt så det bør være greit.
    I verste fall må du ha et transfer der, men det er greit.
    Det mener hvert fall jeg er en god plan. Da jeg og kona var nedover var vi oss to pluss en til på tur ned og kun oss på tur hjem. Det er ganske fett :)
     

Del denne siden