Hei, ønsker gjerne å kjøpe ving gavekort. Om noen sitter inne med noe de ikke har bruk for etter nordic Choice kampanjen alt av interesse
Har fått tak i 4 gavekort, og reisen er bestilt… blir kun en liten uke på Gran Canaria i januar. Så ikke noe mere spennende enn det ingen problem og gavekortene ble mottatt ganske raskt. Tusen takk til @magicbyte @ccurrahee og @markus
Trur ikkje det er nokon avgrensing. Eg nytta sjølv fem gåvekort då eg booka ei reise tidlegare i år. Angrar litt på at eg ikkje slo til på fleire av desse.
Ser veldig raust ut, ja. Normalt er det ofte begrensninger på slike gavekort. Men fant ingen hindringer her, ved kjapp kikk: https://www.ving.no/vilkar-for-gavekort
Etter å ha spurt kundeservice i fjor virker det som en kun kan bruke et gavekort om gangen. Om noen har erfart noe annet vil det være flott om dere gir lyd fra dere: Fra Ving: " Du kan betale med flere gavekort, men du kan maks betale med et gavekort som er kjøpt på "tilbud". Du kan altså betale med et tilbudsgavekort og så mange du vil kjøpt til fullpris. Håper jeg svarte deg på en god måte. "
Klarar ikkje å finne kvittering som spesifiserar gåvekortbruk, men denne vart i alle fall betalt med fem gåvekort. Fekk då fire slike e-postar, og ein som viste litt mindre:
Her er svaret jeg fikk fra ving før jeg bestilte denne turen, benyttet 4 stk gavekort her og virket ikke som om at det var noen begrensninger
Jeg overtar gjerne VING-gavekort fra kampanjen med Nordic Choice, for 75% av verdien. Også andre VING-gavekort er av interesse (men IKKE gavekort fra julekampanjen hvor en får 10% rabatt på gavekort opptil 5000 kr.) Edit: 3 gavekort mottatt, tar gjerne flere!
Det er fordelen med å gjøre en handel med en bruker som @freddyen , han har lang fartstid her på forumet. Medlemmer av IF som har god historikk bakover, har neppe lyst til å lure noen for kortsiktig vinning.
Jeg kjøper gjerne gavekort om noen har☺️ dagsfersk konto men er seriøs! Var ikke klar over denne siden før idag