De fleste her kjenner vell til multi-snylter Justin Ross Lee. Han har nå kommet med en video hvor han forklarer hvordan han ikke trenger kontor plass, fordi loungen på JFK kan gi han det gratis inklusiv drikke,mat og wifi
Han er jo rå-lættis. Douche, ja, men han har jo noen gode poeng. Han får sikkert ikke lov til å bare sitte i loungen så veldig ye lenger (LH tok vel en fyr på dette), men er jo kult med folk som gir så faen i alt
Har sans for JRL, han er douche men jeg tror han overspiller endel på intervjuer og slik, han gir jo bare zero fucks og tøyer grensene for hva som er sosialt akseptert, det er noe jeg liker litt
Har fulgt han et års tid på Instagram og synes egentlig han har litt festlig humor (gitt han har en god dose selvironi). I det minste prøver han ikke å være noe han ikke er, han er jo ganske ærlig på at det han driver med bare er bløff.
Tja, ved første øyekast, kvalm type. Men jeg har også fulgt ham en stund og han oppfører seg jo som det vi i Bergen kalte "en sløkk dodd". Dette er nok et image han spiller på men selvironien lyser jo lang vei og da blir det bare morsomt. Tror at de fleste her inne er en smule misunnelig på all den highclass reisingen han bedriver Uansett, jeg må innrømme at jeg liker ham...
Sikkert svindel! En av grunnene til at jeg ikke liker fysakken. Han har jo gått konkurs noen ganger. Så noe urent mel i posen vil jeg anta at det er. Han er en tufs i mine øyne! Noen av billettene han har lagt ut bilde av, viser at det er bonusbilletter han reiser på. Men poengene må jo også oppsamles på et vis.
Jeg har fulgt han på instagram en stund og skal ærlig innrømme at jeg synes han er ganske festlig. Han har en helt åpenbart ironisk approach til det hele som jeg ler godt av.
Jeg tjener heller ikke astronomiske summer men reiser allikevel verden rundt i Biz og First, så kanskje han har samme hobby som flere av oss andre her inne - Bonuspoeng
Klokka 10.05 i morgen er Justin med på The Millionaire Matchmaker (Millionær søker kjæreste) på TV Norge. http://www.bravotv.com/the-millionaire-matchmaker/season-7/ep-17-the-narcissist-meets-the-inner-geek