1 år med SkyTeam

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rapolo, 14. sept 2025.

1. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Og der er forskjellen, og hele poenget med innlegget mitt. Selskapene jeg snakker om slipper aldri mer enn 1 sete.

magnusant liker dette
  2. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,168
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har alltid hatt inntrykk av at operating carrier bare har med å fikse opp hvis det er mindre enn 14 dager til avreise?

Trodde dette var ganske udiskutabelt?
    Skjønner at KLM prøver seg, men de kommer vel ingen vei i retten her?

3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Har dessverre opplevd flere ganger at verken SAS (ticket issuer) eller OC forsøker å hjelpe. De skylder på hverandre. Senest i mars i år til Japan. Da måtte hele reisen kanselleres fordi ingen ville hjelpe.

4. Flyrlavt

Flyrlavt EBB & Meny mer

Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg savner muligheten til å oppgradere betalte billetter med poeng hos andre flyselskap. Dette er det såvidt jeg vet heller ingen plan om i ST.
    Var helt bingo om nettsiden virket, og det tok gjerne 10 forsøk før man kom gjennom, men de gangene jeg fikk benyttet meg av det så var det god verdi for poengene for min del.

5. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Og bonussøk med SkyTeam partnere er vel ca like ustabilt som da vi begynte.....

upload_2025-9-25_9-32-29.png

CKe liker dette
  6. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,242
    Bonuspoeng:
    183
    Er vi heldige så fungerer det kanskje om to ukers tid, hvis det ikke fungerer da, så tror jeg at det tar veldig lang tid. Da har SAS trolig stoppet vedlikeholdet av sine IT systemer i forhold til Eurobonus og latt systemet sture på egenhånd.

Del denne siden