1:05 connection på EWR... hmmm

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fnate, 22. juli 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmm... satt og kuket rundt i bookingene mine. Ser jeg har booket UA OSL-EWR-LAX-DEN med 1:05 connection på EWR.

    Sjekker aldri inn bags, men den er vel lovlig tight. Booket gjennomgående på united.com.

    Hva ville dere gjort? Latt det stå til og håpe på det beste eller ringt dem og forsøkt å booke om?
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Ville gjort hoppet I EU kontra USA for vestkysten, hehe. Gud bedre, hadde lignende rute I mars, helt drap å fly 3-4 legs til vestkysten. Hau-Osl-Ewr-Lax. Startet 0615 fra Hau, landet 2155 I Lax (lokal tid). Aldri vært så sliten før.

    Men 1 time uten bagasje bør vel funke greit? De har jo fasttrack etc der, og United terminalen er jo ikke den verste.
     
    Fnate liker dette
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Immigrasjonen kan jo slå begge veier. Er du virkelig heldig, så dirigerer de UA39 til å parkere på B, Air India lander noe forsinket rett før dere og så har du det gående. Jo takk, det har skjedd. :p
     
    Fnate, Fly med oss and Henning like this.
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde transfer på EWR for ett par uker siden og selv med Global Entry kan en time og 5 minutter gå kjapt.

    Av flyet i feil terminal, lang kø i immigrasjon, men med Global Entry er det selvsagt ikke ventetid. Ut og opp for å finne toget. Vente på tog. Tog til neste terminal. Lang kø i terminal C, også for Elite. Tok vel 20 minutter.

    Tok ca. 55 minutter door 2 door.

    Men som Cecilie sier, er det ett crap shoot og misser du flyet, vil du ikke sitte i First på neste fly.. Og 6 timer bak gardina fra EWR til LAX er som Icelandair..
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Tipper jeg klasker på tråden til United jeg. Bak i bussen EWR-LAX står ikke på ønskelisten.
     
    tommy777 liker dette
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg digger Amerikansk service! De bare fikser driten istedenfor å kuke rundt og be deg spørre på gate, med påfølgende søksmål.

    Vips så ble routingen OSL-EWR-DEN med 3 timer på EWR. En routing som i utgangspunktet kostet masse mer pga diger messe i Denver.
     
    NordicLane and Jameson like this.

Del denne siden