God 1.januar fra København. Danskene er helt ville med fyrverkeri. Klokken 23 i Tivoli ble etterfulgt av et fritt vilt oppskytning på Rådhusplassen, før vi så et stort fyrverkeri i Nyhavn når vi gikk inn i nytt år. Nå ligger jeg i loftet på Admiral og de fyrer fortsatt for harde livet. Blir ikke lett få ungene i seng Godt nyttår alle IF-ere
Godt nyttår alle IF-ere. Rakk ut å se litt fyrverkeri og ønske godt nyttår før lynsjakken fortsatte. Ser ut som det blir delt 1. plass. Ellers trist syn i SAS appen, men det betyr at vi har begynt et nyttår med blanke ark. Diamantjakten er igang og vi starter med London om 2 uker
Godt nyttår! På vei hjem fra hyggelig nyttårsfeiring på Barcode. Håper Bolt’en kommer snart. Ha en strålende feiring.
God morgen fra solkysten.. i hele år har det vært stjerneklart og klar himmel .. Her er Qartar (QR740) på vei fra LAX til DOH … Livet er lett..
God morgen, og godt nytt år! 2025 blir forhåpentligvis et fint år. Vi hadde relativt rolig feiring hos oss, med både hummer og champagne. Jeg trodde kona hadde kjøpt én hummer til forretten, men neida. Det var en hel hummer til hver.. Så hovedretten og desserten var nesten unødvendig. Straks blir det frokost, hvis gjestene har våknet. Reiseåret starter ikke før om tre uker. Men det starter godt, med tur til LA med opptil flere IFere. Håper alle får et supert år i 2025!
God morgen fra hotel Admiral,København. Ble plutselig usikker på om dette hotellet har frokost inkludert, da det som første Strawberry hotell jeg har booket står som ikke inkludert ved bestilling. Frokost er vist inkludert allikevel, mulig platinum status spiller inn? Garantert utsjekk til klokken 16 fikk jeg også vite, ville jeg ha lenger er det 100,- per time.(mulig forbedring på vei?) Ha en fin start på det nye året
Godt nyttår alle sammen! Rolig feiring med familien igår, det var nesten så vi ikke gikk ut å fyrte raketter pga Carlsen&co på tv’n. Men flaks vi gikk ut allikevel, for det var et gnistrende nordlys som ventet oss.
Godt nyttår! Starter 25 med kaffe og snus i sofakroken, lett snøvær ute og snart på tide og sette igang dagen, men ingen andre i huset har våknet enda og jeg har ikke noe stress med å få dem på beina. 24 dager til årets første utflukt, LA med en god gjeng reiseglade folk er noe å glede seg til!
Ønsker alle dere et godt nyttår Kun to arbeidsdager igjen før jeg tar 3 uker ferie. Gleder meg stort! Blir deilig å bytte ut snøfresing og minusgrader med 25-35 plussgrader og masse opplevelser, inkludert tid til avslapping. Ha en fin dag
Godt nyttår frå eit heimekontor i eit Sunnfjord som badar i sol. Mykje må gjerast før arbeidsåret kan gå ordentlig i gang, og mykje må vere undagjort før avreise til LAX om nokre veker.
God ettermiddag fra hovedstaden. 2025s første utenlands flytur skjer allerede i morgen, da skal det flys vestover. Godt nyttår, kjære forum
Godt nyttår frå Vietnam! Her går det i sus og dus, på søndag flyg vi til Bangkok for nokre dagar der før bolaget tek oss heim om ei veke. Tida går for fort når ein har det kjekt!
Godt 2025 til alle på forumet! Jeg ble møtt med dette triste synet i dag. Første gang på 6 år jeg ikke kvalifiserte til diamant. Det var for så vidt et bevisst valg ettersom SAS/ST foreløpig ikke har overbevist meg om verdien av den ekstra innsatsen (og kostnaden). Men jeg må si jeg gruer meg til dårligere kundeservicetelefon og hardere kamp om ledig midtsete. Vi får se om SAS kommer med noen forbedringer i 2025 som gjør det verdt å fly mer aktivt med dem igjen. Men først skal jeg fly inn en ny periode med Norwegian Reward Priority.
Godt nytt år fra Nidaros i det årets første dag er i ferd med å ebbe ut… Årets første tur med luft under vingene blir på mandag, aldri vært så tidlig i luften før.
Godt sent nyttår, ligger hele 73 minutt bak skjema med denne posten. Mimrer fint tilbake til forrige nyttår hvor jeg var plassert i en hyggelig 350 hos SAS fra Tokyo. Sent på ettermiddagen kom jeg meg hjem med en 320 på nyttårsaften etter 1 døgn med reising