Da var julaften feiret for 2.gang utenlands og for første gang utenfor Europa. Dagen startet med masse bading og en god lunsj etterfulgt av en fantastisk men anderledes opplevelse på en Argentinsk restaurant,etterfulgt av Grinchen på tv på hotellet. Håper alle IF-ere hadde en flott julaften. Ha en strålende 1.dag
God morgen fra BGO på vei til TRD med Widerøe, tidlig 1. Juledag. Ser ut som det er lenge siden loungen har vært åpen God jul til alle!
God jul fra Grenland. Ribbe og akevitt satt som et skudd i går, gaven jeg er mest fornøyd med kom i dag. 6900 kr inn på trumfkonto- fra hotels.com og Maldiveneturen i høst. Da ble jeg plutselig Platinum medlem hos Choice, og fikk bestilt to bonusnetter på Villa Copenhagen i pinsa. Nå er det straks julefrokost hos svigers. Ha en oppgradert dag
Te løkk med jula som vi si Ii Trøndelag Dagens covidtest kom ut negativ og undertegnede er klar til å vende snuten som solen i morgen. Ønsker dere ei fredfull romjul
Her i fjorden daler snøen tett og det blir hvitere og hvitere. Må snart ut med traktoren for å måke slik at Volvoen kommer seg frem også. Har fått beskjed om at ting går forholdsvis normalt for seg på Norefjell der vi skal tilbringe nyttårsaften, så skal prøve å planlegge dagene der litt nå med booking av spa osv. Fortsatt god jul, uansett hvor dere befinner dere i verden!
God juledag! Her ble det i tradisjon tro pinnekjøtt, svigers og noen elleville unger Stor stas for liten og stor. Sløv første dag med masse frokost, kaffe og legobygging
God første dag til alle insiders. Etter en fornøyelig julefeiring i går benyttes dagen til restitusjon etter en god frokost og kaffe. Juleskinka settes i ovnen etter hvert for nok ett godt måltid i julehøytiden.
God 1 juledag. Her er det minus 22 for øyeblikkelig, så da holder jeg meg innendørs. Har ikke noe behov for å ut i snøen da. Ellers blir det en visitt til en bekjent her på bygda senere idag. Har ikke så mye mere på programmet idag egentlig. Ha en bedre 1 juledag med færrest mulige minusgrader
God ettermiddag, første juledag! Julaften med egne foreldre, svigerforeldre, søsken og barn kan bli mye. "Dessverre" har vi nå overnattingsplasser til alle, så alle sammen var her til frokost også. Veldig hyggelig julefeiring, men også svært hyggelig når alle har dratt igjen. Har fått flere fine julegaver, men de beste var selvlaget julepynt (i for av en perlet R2D2) fra nevø, samt sjoelbak fra min kone. Det blir gøy å teste! Men nå, avslapping resten av dagen.
God første juledag alle sammen. Dagen har gått med på rusling i skogen i det fine vinterværet; Det dukket opp en AMS tur for mandag, SK ned og KLM tilbake på tirsdag. SK flys av Air Baltic med en A220, helt greit bortsett fra at jeg ikke får valgt/endre sete(3C går sikkert greit, vil bare ha mulighet for å endre om det sitter noen på 3A). Noen tips?
Frokosten er gjennomført og det ser ut som nok en dag hvor vi bader i sol. Kommer til å savne sol og varme
God 1. Juledags ettermiddag… Her bygges Lego mens vi tester de nye Merlot/Cabernet vinglassene fra Riedel med en Bordeaux Ønsker alle en fortsatt strålende Jul
God juledag ja Sov 12 timer i natt. Sett Die Hard 3, løpt en tur. Nå er det sofa og mat som gjenstår. En ypperlig første dag
Gledeleg jul! Lite på programmet, men liket er lufta: Vårløypa i Bymarka Måtte alle medforumistar vera nøgde med gåvedrysset i går! Ha ein fin første juledag vidare
Landet 1450, antigen tatt 1517 flybuss 1546 og satt klar og nydusjet og ventet på middag 1710 litt stress
Gammel tråd men.. Er lounge i OSL, ARN og CPH åpen første juledag? Har en skikkelig melkerute med et bøttelass av statuspoeng.. og denne tråden var den jeg fant på google