1. mai - endelig! Skal du gå i tog?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kjakan, 01. mai 2016.

  1. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig har det blitt mai og nå må da for pokker våren komme! Det har snedd de siste dagene, men i dag litt mildere. Jeg velger å ikke bruke varmere for det er pokker ikke varmt. Grmph. Håper virkelig ikke 17. mai blir så kald og fæl som i fjor.

    Nå på morgenkvisten har jeg bakt rundstykker og de står og koser seg til heving før de skal i ovnen. Er så supergodt med ferske rundstykker, så det unner jeg oss ofte. Litt jobb, men virkelig verdt det.

    Selv om det er 1. mai blir det ei heller tog som er på programmet i år. Som i fjor. Som alle år faktisk. Er noe ordentlig tull i mine øyne. Men det blir nok en tur i hallen igjen i dag med håndballcup-spill på minsten. Satser på seier i alle kampene hele veien til topps i dag. Det burde i alle fall være mulig hvis de spiller som i går. Men ballen er rund, cup er cup osv., så alt kan skje.

    Ha uansett en brllefin dag, om du går i tog eller ikke.
     
    Aussie74 liker dette
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skal gå i tog.. Jeg først og støvsugeren hengende etter som et slips. Neste runde er moppen først, jeg etter og vaskebøtta bakerst. #vaskedag
     
    mhsalv, Flight Cancelled and Kjakan like this.
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Vert nok lite tog her også, aldri vore noko tilhengar av 1. mai som høgtidsdag.

    Sola skin og eg tenkte å leggje inn ein liten fjelltur før eg etterkvart trekk inn mot saftbygda for å sjå karadn måle krefter mot Rosenborg.

    Ha ein strålande dag!
     
    Aussie74 liker dette
  4. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen tog på meg....
    Eg ska opp i luftå i et fly :)
    DSC_0239.JPG
     
  5. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Såklart det blir tog. Antall deltagere et tre; meg, mitt trofaste stykke håndbagasje, og en Samsonite med fire hjul som burde føle seg truet av Rimowa.

    Toget starter i Trondhiem, avsluttes på LYR. Tre og en halv times heftig arbeidsøkt på loungen står på programmet.

    IMG_20160501_114848.jpg
     
    Kjakan liker dette
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Null tog her i sør heller!
    Jeg er egentlig ganske gretten. Å legge 1. mai til en søndag er jo helt bortkastet. Man minster jo en fridag. Kunne ikke noen heller ha tenkt seg litt om og lagt 1. mai til 2. mai i år. Hadde jo vært mye greiere.

    Her er man tett i badehetta etter en hyggelig kveld i går. Masse jobb på pc'en som venter i dag, selv om jeg har mest lyst til å krype under dyna igjen.

    Denne søndagen er av typen "skal bli godt når den er over".......

    Er det mandag snart?
     
    Kjakan liker dette
  7. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Får fortsette der jeg slapp...

    God kveld fra SAS Lounge på OSL,

    Toget har fått unnagjort første strekket ned til OSL og to av deltagerne har funnet seg godt til rette, mens tredjemann ligger nedstuet i en kjeller et sted på OSL.

    Flyvningen fra TRD, ned til OSL gikk helt fløte. På tiden og jevnt over pent vær hele veien. Sjekket tavlen og labbet over til utenriks og taxfree i håp om å skaffe seg noen forsyninger, festbremsen kom når jeg lærte at Svalbard ikke er utenriks, selv om den går fra utenriks. Rookie mistake, lesson learned.

    Småflau og tomhendt, satte jeg kursen mot loungen, billett scannet og rett inn. Tre runder med trøstespising og vips humøret på topp. Nå kan jeg melde om plenty med plass i den vanlige delen, så jeg har funnet meg godt til rette.

    Ha en strålende kveld medforumister, jeg har et nytt fly å rekke om et par timer.
     
    RoadKing liker dette
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    På Flytoget nå. Det er jo tog :)
    Ellers har det vært en ypperlig dag. Fint vær på Sørlandet, har vært ute og geocachet. Dratt en FTF på en 5 stjerner difficulty mystery så bra fornøyd med det. To FTF i går også, så både april og mai er dekket inn på den fronten.
    Nå er det bare å komme seg til squashbanen for en avslutning av uken.

    God kveld folkens!
     
    Kjakan liker dette
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,183
    Likes mottatt:
    869,720
    Bonuspoeng:
    293
    Det du ikke får på tax-free'en på OSL får du bedre av i LYR .... Nordpolet har det du trenger ...
     
  10. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk ikke kjøpt noe, men skal ta et lite raid på Nordpolet.

    Dagen ble plutselig enda litt bedre, matserveringen på den vanlige loungen gikk mot slutten, så ble sluppet inn i Gullstua.
     
    RoadKing liker dette
  11. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God Aften fra Stavanger!
    Føle jeg har planlagt May måned godt. Har oppkjøring på Semitrailer på Mandags morgen 23 May, og samme dag stikker jeg til Manila klokka 18.30 på ettermiddagen for en uke, for enten å feire oppkjøringa, eller rettåslett bare grine å nyte friheten litt iblandt med en liten avkobling foran knallhvite strender og varmegrader!

    Fant en reise tur retur Stavanger- Manila for 5600 kr med KLM, arbeidsledig er jeg også i May måned, etter jeg sa opp for å kunne ta oppkjøringa!

    Litt rett har bildet under her...
    Ellers en rolig måned med masse på timeplanen,ha en god tur folkens, hvor enn dere skal! tre.jpg Dette er et tre, gjør som treet....
     
    Last edited: 02. mai 2016

Del denne siden