1. nyttårsdag, Godt nytt år!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 01. jan 2014.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Godt nytt år fra havet. Carl Jung skjampis er fortært. Halveis i etter planen nest siste nattevakt før jeg skal flakse inn på land. Værbimboene i Bergen truer imildertid med storm/orkan på torsdag, så vi får se hvor tøffe pilotene er.
     
    AndersB liker dette
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Wæwæwæææ fra 2013 ... sitter og gruer meg til overfarten .... er redd for at noen vil sende meg ned feil tunell. Man vet jo aldri ... I mellomtiden får man døyve angsten med alkohol og Chick-fil-a-bowl på TV ...
    Fyrverkeriet er allerede destruert. Garanterer ikke at jeg holder til midnatt.
     
  3. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra LV. Sitter også og ser på Chick-fil-a-bowl. Spennende! Go Aggies. Fire timer til det tar av her, og Las Vegas Strip har allerede vært stengt av i et par timer. Enormt med folk her.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Om du savner mer så har de vel litt i Syria, som venter på destruksjon. Den er visst litt anderledes men neppe værre en fnates mest ondskapsfulle promper. Trikset med de er å slippe dem under dyna, samtidig som dyna ligger stramt rundt halsen. Plankekjøring når man har trening.

    God morgen herfra. Ble litt feiring igår, men ikke overdrevet. Bare litt potet-sekkeløp i stua, Plov, Russisk hjemmebrent... det vanlige. Voknet opp idag til nøyaktig 2000TP hos BA. Da mangler jeg bare 500 på en GUF2. Det skal være løst innen en mnd. Og 500 til innen Mai for at første halvdel av GGL kravet er i boks. Bør vel gå.

    Ha en strålende dag.
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Godt nytt år herfra. Gikk på en smell i dag tidlig, null brød i brødboksen. Ellers har året så langt vært overraskende effektivt, julepynt er ryddet, skjorter er strøket osv. osv. Måtte resten av året være preget av like mye arbeidslyst.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Godt Nyttår!
    Det ble en kraftig feiring i natt, og dagen i dag har vært alt annet en god. Nå venter middag hos opphavet. Noe skeptisk til å kjøre bil, men det er vel 14-15 timer siden jeg sluttet å drikke, så jeg håper det går greit. Men først en dusj. Er nok på tide da jeg ikke har dusjet siden i fjor........

    Fortsatt godt år!
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja .. kom tydeligvis ned riktig tunnell. Arbeidsåret 2014 er allerede i gang. Ingen grunn til å utsette det uungåelige. Sitter og gruer meg til det tradisjonsrike måltidet med turnips og blackeyed peas .. ille nok hver for seg, men forferdelig samlet. Men i følge den lokale overtroen skal det gå den som ikke spiser dritten på nyttårsdagen vondt i året som kommer. Så best ikke å ta noen sjanser ...
     
  8. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen. Enda ikke klart å samle nok krefter til å forlate senga. Ble en livlig feiring i går med fest og moro til kl 07 i morges. Takk Gud for at jeg ikke skal på jobb i morgen.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nyttår fra Chicago!

    Her laver det skikkelig ned, snøryddingen som skjedde her på morran må allerede repeteres og det ser ikke ut til å stoppe på en stund. Godt at man ikke skal ut på tur før neste uke.

    Blir soffing og kvalitetstid med kopekassa i dag.
     
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'kveld fra bartelandet...eller "blåsbortlandet" som det kan kalles akkurat nå.
    Da var jule- og nyttårsferien over og arbeidet kaller i morra.Heldigvis er det bare to dager til helg...:)
    Ha en fortsatt flott kveld;)
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden