10 000 ‘enkle’ poeng i ny Avis-kampanje

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av 1884derby, 22. aug 2019.

  1. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Rscott liker dette
  2. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,434
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor fikk du denne fra? Link til en offisiell side hos Avis med tilbudet?
     
  3. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
  4. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
  5. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,212
    Likes mottatt:
    17,271
    Bonuspoeng:
    293
    Kan få? Sånn hvis du er heldig?
     
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har noen fått poeng? Er det kun å regsitrering som utløser poeng? Eller må de benytte seg av avis(leiebil først).
     
  7. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,434
    Likes mottatt:
    3,250
    Bonuspoeng:
    113
  8. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,630
    Likes mottatt:
    7,606
    Bonuspoeng:
    183
    Slik jeg leser t&c må du leie en bil for hver venn du verver, da bare en kupong kan brukes av gangen, så er ikke veldig enkle poeng..

    1. Refer a friend campaign is live and valid from 1st August 2019 with both referrals and car rental bookings taking place between 1st August 2019 and 30th September 2019 and entries must be made on the dedicated site listed in clause 2 (below)

    2. Refer a friend site is accessed via the website www.avisworld.com/eurobonus or can be accessed directly on www.avis-promotion.com/sasrefer

    3. A maximum of 5 referrals per EuroBonus member and each member will receive 2,000 points for each referral and the friend will receive 1,000

    4. The points will be provided via an email in the form of a coupon and will be awarded on the next Avis rental when you show your coupon to the rental sales agent. Only one coupon can be used at any one time

    5. Coupon points can be earned on top of your base points which are up to 1,500 points depending on your EuroBonus membership level.

    6. All car rental bookings must be made on this site www.avisworld.com/eurobonus to earn the full amount of points (coupon + base)

    7. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in the US (north America and Canada), Europe, the Middle East, Africa and Asia

    8. All coupons must be used against rentals taking place before 16th December 2019.

    9. 2,000 points are awarded for the first friend referred on coupon #1. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    10. 2,000 points are awarded for the second friend referred on coupon #2. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    11. 2,000 points are awarded for the third friend referred on coupon #3. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    12. 2,000 points are awarded for the fourth friend referred on coupon #4. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    13. 2,000 points are awarded for the fifth friend referred on coupon #5. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    14. 1,000 points are awarded on coupon #01. Rentals must be 3 days or more and car group C or higher must be reserved

    15. All coupons are sent via email within 48 hours to the registered email address on the site once the details have been submitted by the customer, of both themselves and the friend

    16. A maximum of 5 emails may be received if the customer logs into the site 5 times to enter 5 friends on different occasions

    17. All customers must submit a valid Avis Preferred number and the customer must be a new member to Avis Preferred (new member defined as registered in the months of August and September 2019). Avis have the right to withdraw the coupon and points if they are awarded incorrectly.

    18. Please follow the instructions listed on the coupon to ensure the points are awarded on your next rental.

    19. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions, other than those stated on this website

    20. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply

    21. Your EuroBonus Extra points will be added directly to your EuroBonus account within 14 days of the rental taking place
     
    Last edited: 22. aug 2019
  9. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, mtp hvor god Avis er til å få til single bookinger riktig (basert på enkelte medlemmer her sine tilbakemeldinger) så ser jeg ALDRI for meg at de klarer å registrere dette på en vettug måte :p
     
    drsyk and Shyneno like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,864
    Likes mottatt:
    57,434
    Bonuspoeng:
    293
    Dette har jeg ingen tro på at funker. :eek::rolleyes:
     
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,118
    Likes mottatt:
    1,842
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, dette blir bare mas. Man kan vel bare bruke en voucher per leieforhold, så dette overstyrer vel DNB MC voucheren.
     
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Melder pass på de 10.000EB til noen har testet og mottatt den gavmilde gaven.

    Tester du :rolleyes:
     
  13. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Sist gang vi leide bil så ga jeg de presidents-kortet, utskrift av eurobonus/avis-vocher, private banking mastercard, eurobonus gold-kortet og ba de gi meg den beste oppgraderingen for jeg orker ikke finne ut hva som man skal bruke ;-)

    Viser seg at hvis man er president's club så er det den som uansett gir deg mest oppgradering (opptil 2 klasser) så den voucheren man kan skrive ut fra avisworld.com/eurobonus er bare bortkastet hvis man allerede er president's club.
     
    drsyk liker dette
  14. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk du noe EB basert på den bestillingen? Lurt triks å legge alle kortene på bordet.
     
  15. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Tror det, jeg hadde booket via avisworld.com/eurobonus. Skal innrømme at jeg er litt lat når det gjelder å sjekke at alle poengene kommer inn.. Og når det er forskjellige kampanjer til ulik tid så er det av og til vanskelig å holde oversikt

    Mai 22, 2019 Avis Car Rental Points Earned Extra Points 1 500
    November 30, 2018 Avis Car Rental Points Earned Extra Points 7 000
    November 9, 2018 Avis Car Rental Points Earned Extra Points 7 000
    Februar 14, 2018 Avis Car Rental Points Earned Extra Points 10 000
    Juni 19, 2017 Avis Car Rental Points Earned Extra Points 500

    Dette er de siste 5 årene ifølge eurobonus-oversikten. Dessverre viser avis.no bare den 22. mai, skal jeg ha mer historikk må jeg lete litt i mailen min.
     
    drsyk liker dette
  16. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Ja der ser vi, Avis gir EB likevel:) Kanskje en skal ta vare på det Avis President kortet likevel, med både Avis og Hertz president, blir det EB`n en oppnår som avgjør i mitt tilfelle mtp valg av leiebil leverandør.

    Har du fått 2 klasser oppgradert noen gang hos Avis?
     
  17. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,093
    Likes mottatt:
    4,813
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har forsøkt dette? Man må oppgi vennens Avis Preferred-nr i verveprosessen. Er ikke hele greia at man skal verve venner som ikke allerede er Avis Preferred da?
     
    Grooo liker dette
  18. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, i helg, men oppgradering er jo så mangt. Denne gangen hadde vi bestilt seat leon eller tilsvarende med manuell gir, og fikk en volvo v40 med automat. Automat er en klasse opp i seg selv
     
  19. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Står altså at man får 1000ebp hvis man bestiller her, men der finnes ikke alle bilklasser? Eller er jeg blind? https://www.avisworld.com/eurobonus
    Skal til å leie en stor bil, får jeg godt med poeng og en pris som tilsvarer omtrent hertz er jeg villig til å prøve avis, selv om jeg har vært trofast mot hertz så langt. Da kan det og være aktuelt å prøve den her vervekampanjen ...
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,650
    Likes mottatt:
    32,498
    Bonuspoeng:
    293
    Masse muligheter her. Husk at ikke alle stasjoner har likt utvalg av biler.
    upload_2019-8-27_8-10-12.png
     

Del denne siden