10 enkle steg for å tjene inn minst 100.000 Eurobonus poeng i løpet av ett år

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Kaffen, 31. aug 2018.

  1. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    613
    Likes mottatt:
    1,302
    Bonuspoeng:
    93
    Hva er enkeltturen med *A som gir flest poeng uavhengig av klasse og pris? F/A hos LH er jo 300% av miles så det er kanskje en av disse rutene?
     
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    FRA-EZE er 7132 miles. LH runder opp. Tror den skal gi ihvertfall 22000 EB en vei. Tilslutningsflight i C fra Norge gir 2000 en vei. Så t/r over gullkort.
     
    Spielhaug and Mysterio like this.
  3. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Eurobonus opptjent siste 12 måneder ligger på litt over 150.000, så jeg mangler ca 50.000 eurobonuspoeng for å komme meg opp på biz for go. Er dette noe man lett klarer på en måned? Skulle ha bestilt noen bonusbilletter..

    Har hatt DNB tidligere så jeg får vel ikke noe velkomstbonus der. Noen andre bra deals for å få titusenvis av ekstrapoeng på kort tid?
     
  4. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,231
    Bonuspoeng:
    183
    Kjøpe en haug med trumf fra noen er muligens raskeste vei, neppe billigst.
     
  5. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    707
    Bonuspoeng:
    93

    Jeg mener andre her har nevnt at også kjøpte poeng teller mot FP. Koster det hvite ut av øyet, men om det er det som skal til for FP4 kan det kanskje være verd det likevel(?)
     
  6. Rscott

    Rscott Senior Medlem

    Innlegg:
    1,441
    Likes mottatt:
    3,275
    Bonuspoeng:
    113
    10.000 kroner for 50.000 poeng. Det teller mot FP, og er kanskje verdt det hvis det er snakk om «noen» businessbilletter. Det er jo i tillegg nesten en t/r i biz bare for de ekstra poengene.
     
  7. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    177
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Selger du ting og tang på finn? Ta betalt i Trumf. Det er som å kjøpe Trumf her, men du får det til 1:1.
     
    Jensemann, AirMags, Kjetil L and 7 others like this.
  8. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,363
    Likes mottatt:
    4,167
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var et bra tips, takk!

    Det har en viss verdi ja, for det gjelder jo i minst 1 år fremover. Hvis bare SAS hadde lagt ut flere bonusbizbilletter.. Ser etter LAX og SFO og vi er 4. Er allerede vanskelig nok med 2.
     
  9. Telyset

    Telyset Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hei, Jeg er ganske ny i dette gamet med bonus opptjening.
    Jeg ser flere skriver at man burde ha flere kredittkort for å bruke til forskjellige ting. pr.dags dato har jeg SAS MC premium (Hovedkort), DNB saga brukes når jeg har maksa SAS MC. Viatrumf Visa til mat og drivstoff. Er på vei til å skaffe Strawberry MC for opptjening på hotell også. Men trenger man egt trumf visa kortet? Holder det med å skanne kode i butikk å betale med SAS MC?
     
    Skarven liker dette
  10. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Trumf Visa gir vel 2% trumf men bruker du andre kort og scanner trumfkortet gir dette 1% trumf.
    Eller er det ikke slik?
     
    Telyset liker dette
  11. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde vært fint om @Kaffen hadde oppdatert første innlegg i tråden :)
     
  12. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,658
    Bonuspoeng:
    183
    Ja. Men da får du jo også bonus fra det andre kortet. Hvis det er SAS MC det er snakk om tilsvarer dette 15 poeng per hundrelapp istedenfor 13,5 som den ekstra prosenten trumf utgjør ved automatisk overføring til Eurobonus. Bruker man amex elite eller det er doble poenghelg kommer man enda bedre ut ved å isteden scanne det blå trumfkortet.
     
    Preference, holmen and Skarven like this.

Del denne siden