Vanskelig å si. Normalt selges ikke billetter med så mange selskap på en gang. Det er det som gjør bonusreiser så gunstig. Vanlige regler gjelder ikke her. Dyreste F reise jeg har sett er ORD-TYO som koster drøyt 100000kr med ANA en vei.. Lufthansa er rundt 30000kr og oppover fra OSL. Typisk vil nok en slik billett koste over 100000kr om man skal sy sammen de samme segment.
@Fredrik81 @Are @Henrik Kanskje noen kan gi meg følgende tips: Dersom det blir tur med frøkna og vi ønsker å reise til Bali. Hvilken rute burde vi velge for å brukte CT og bonuspoeng samtidig som vi får flydd A380. I dette eksempelet er det Business som gjelder
Jeg fløy osl-zrh-bru-nrt-BKK-sin (dps) fikk da a380 med thai til BKK. Du kan fly til dps i stedenfor SIN som jeg hadde på min CT Booking. Så kan du fly Thai hjem til f.eks FRA/CDG/LHR.
Asiana, Thai og Lufthansa har A380 hvor man kan booke business med eurobonus. Alle tre har first også, så dere vil aldri sitte i beste kabinklasse på flyet om det har noe å si...
Helt enig. Registrerer at det stort sett alltid er CGK som dukker opp når det foreslås SQ F. Jeg ville mye heller anbefalt BWN. Byen i seg selv er kanskje ikke verdt å tilbringe så mye tid i, men man er tross alt på Borneo med flust av kjempespennende muligheter. Skal selv fly dit i mai, men drar videre til Kota Kinabalu nesten med en gang. Eneste negative med BWN vs CGK er vesentlig lavere hyppighet på flyginger, men går fint hvis man planlegger frem i tid.
Da har jeg funnet ruten for turen. Siden frøkna ikke er like interessert i å fly som meg så har jeg lagt til et alternativ som vi flydd før (Thai t/r BKK i C.) OSL -BKK (Thai C) BKK - DPS (Thai C) Eller OSL - MUN (LH C( altså litt ekstra benplass og gratis måltid.)) MUN - SIN (LH C i A380) SIN -DPS (SIN C) Hjemveien kunne jeg tenkt meg noen dager i Singapore. DPS - SIN i (Scoot Y) SIN - MUN (LH C i A380) MUN - OSL (LH C ( altså litt ekstra benplass og gratis måltid.))