SAS tar 150kr per endring selv om man gjør navne endring og routing i en telefonsamtale. Det er vel slik det er men syns det blir litt dumt. Ble derfor 150x2=300kr for å endre navn og den ene flighten.
Det fikk jeg smertelig erfare, men heldigvis dukket award billettene opp igjen etter å ha kansellert opprinnelig reise pga en navneendring.
Virkelig? Jeg trodde det var mulig å endre navn på en passasjer i en *A CT-booking (med f.eks SQ/TG/OZ) uten å måtte risikere å miste billettene...
Veldig kjedelig. En god del TG og SQ F bonusseter spretter jo som regel opp igjen, men vil tro det er verre med LH F (utover 14 dager)
Hadde det vært så vel. Når jeg hadde muligheten så booket jeg reise for to i håp om at jeg skulle få reisefølge på turen. Noe jeg har fått.
Shit... Ser jeg har booket reisefølget med firstname=XXX og lastname=YYY ZZZ mens det i passet står firstname=XXX YYY og lastname=ZZZ. Dette er en CT-tur med LH First tur/retur HND med avreise om ca 1 mnd. 1) Er det ingen sjangs å få endret dette med CT telefonen? 2) Får man reis uansett med en slik "feil"? Eller risikerer man å bli stoppet ved security på FRA?
Hvis det er knyttet til "mellomnavn"-problematikken, så er det neppe noe problem. Det er ikke noe vits å ringe Tallinn for å endre navn. Men du kan be SAS, kanskje Tallinn også, legge inn en notis. Jeg hadde ingen problem da en del av navnet mitt i passet uteble i bookingen.
Kjenner ikke til det mer en at jeg har fått mellomnavnet til han på etternavn feltet ( mens det i passet er på fornavn feltet)