Hei, Fra Amsterdam til Atlanta i USA, og så 1t 35min før neste fly til Fort Lauderdale. Med 1 innsjekket bagasje. Går det fint, eller blir det knapt med tid? Mye forsinkelser der?
Er det med Delta begge flyvningene og sammenhengende billett? Dersom det er sammenhengende skal ikke det være noe problem.
Forresten, jeg bare lurer på. Husket at du startet en tråd om feil dato på bestillingen. Hvordan endte det med? Ny bestilling eller endring? Hvis man mister flyet pga immigrasjon, får man rebooked til neste første fly. Bare å stikke innom delta sin kunderservice og der alt ordner seg. Det gjelder bare sammenhengende reise.
Stemmer! Den visa med at vi bestilte feil dato, endte med ny bestilling dessverre. Nå med rett dato Koster det noe om man må bli rebooked?
Nei, mange av de som mistet flyet pga grensekontroll betalte ingenting. Dersom neste flyvning er til neste dag, bør flyselskapet dekke hotell og mat Noen var heldige ved å få oppgradert til høyere klasse, hvis det er full på eco.
Tusen takk for svar Men jeg må vel hente bagasjen i Atlanta sant? Da må jeg vente på den skal komme og så sjekke inn igjen? Jeg vet ikke om jeg skal ha innsjekket eller ikke... 1,5t liksom. Flyr med familien og de mener jeg ikke burde ha innsjekket bagasje fordi de vil rekke flyet.
Nå har ikke jeg mellomlandet i Atlanta, men det er ikke innsjekket eller ikke som avgjør om du rekker flyet. Immigrationkøen som du må gjennom uansett kan ta alt fra et minutt til 3 timer. Deretter finner du bagasjen på båndet og tar den gjennom tollen. Så lenge den er tagget helt til sluttdestinasjonen finner du et bånd rett etter tollen du kan legge den på før du går rett videre til sikkerhetskontrollen. Du trenger altså ingen ny innsjekk av kofferten.