2% cashpoints med Norwegian bank visa

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av tobeornot999, 31. mai 2021.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,757
    Likes mottatt:
    7,703
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk nettopp mail.

    Norwegian bank visa gir 2% cashpoints på alle kjøp av dagligvarer de neste månedene.

    Synd at det samtidig har blitt vanskeligere å bruke cashpoints'ene... (De sier det er midlertidig, da)

    Fra mailen:


    Hei,

    Norwegian er endelig tilbake etter et turbulent år og står klare for å ønske alle velkommen tilbake ombord.

    Vi feirer den gledelige nyheten med å doble CashPoints-opptjeningen din på dagligvarer. Fra 1. juni og frem til og med 31. august får du 2 % CashPoints hver gang du handler dagligvarer med ditt Bank Norwegian-kort. Du trenger ikke å gjøre noe. Vi sørger for at de ekstra poengene registreres og overføres til Reward-kontoen din.

    Norwegian har i tillegg forlenget gyldigheten på alle CashPoints som utløper i 2021. Disse er nå gyldig frem til 31. desember 2022 slik at du kan få mest mulig ut av dine flyvninger med Norwegian, ditt medlemskap hos Reward og dine opptjente CashPoints med Bank Norwegian.

    Frem til den pågående pandemien er mer under kontroll, og Norwegians kommersielle aktiviteter kan returnere til en mer normal drift, vil Reward-medlemmer få en øvre grense for antall CashPoints som kan brukes per booking med Norwegian.
     
    Leon liker dette
  2. Skyline

    Skyline Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Har sjekket oversikten over mine poeng i nettbanken, og det ser ut at det er bare gitt 1% cash points på alle mine kjøp hos matbutikkene denne sommeren. Vil det kanskje si at de skal doble dette etter sommeren? :)
     
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,757
    Likes mottatt:
    7,703
    Bonuspoeng:
    183
    Da ville jeg ha spurt dem.

    Hørtes rart ut at de "samler opp" og evt fører ekstra cashpoints på kontoen først etter sommeren.

    Selv har jeg satt hele Norwegian kortet litt på pause (brukte det masse før), for å se om det kan komme noe nyttig ut av de poengene etterhvert.

    Har 10k points på konto fra før hele corona-tiden også. Og siden det går lite fly for tiden, er det ikke helt enkelt å få brukt dem - med max 500 points pr 1000 kr brukt i flybilletter.
     
  4. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,161
    Likes mottatt:
    7,921
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man bestille billetter til foreldre med mitt NorwegianVISA, og så få 4% cashpoints?
    Eller ender jeg med 1% på Visakortet, og foreldrene mine får 2% cashpoints på sine respektive kontoer?
    (Ja, jeg har laga familiekonto ;))
     

Del denne siden