God morgen fra hovedstaden I dag blir det årets siste tur,en romjulstur til København. Blir tur på jul i Tivoli, mye god mat og jentene vil shoppe. Bør vel bruke nordicchoice mc da (dob kampanje), siden amex er rundet for i år, etter at jeg mottok årets siste gave fra American express i natt, ct nr 3 er endelig i boks Ha en fin 2.juledag flotte forum
God andrelag fra Oslo! Her virker det som om det blir nok en innedag med bok foran peisen. Ute har det regnet i hele natt, og det ser veldig blankt ut, så jeg tipper det er bra skøytebane i gatene!
Håper alle har hatt en fin'fin jul så langt Her i huset roer det seg ned etter besøk i helgen. Må si at julefølelsen forsvinner raskt med regn som pøser ned og jobb igjen imorgen... Få timer til fotball-sirkuset på balløya er igang igjen, det gledes God romjul
God morgen! Kaffe, julekaker, rock og IF på sengen. Og litt leting på internett for å finne ut hvor jeg skal reise på en siste hurratur før nyttår. Kona er borte noen dager, så da tenker jeg å reise bort også. Vurderer Berlin for en (relativt) kortreist tur, det er bare snakk om to netter. Men det hadde jo vært digg med litt sol. Hvis noen har tips til ledige bonusbilletter til solen (mest sannsynlig i Europa) de neste dagene, så er jeg mottagelig for tips. Avreise OSL 28. desember (kan strekke meg til ettermiddag 27.), hjemreise før nyttår. Håper ingen faller og brekker lårhalsen på holkeføret som nå kommer..
God morgen! Her ser gatene ut som en skøytebane, regnet øser ned og covid har sneket seg i hus, med påfølgende kansellering av familieselskap. Fulle innenriksfly, kollektivtransport og kjøpesenter i Thailand, samt diverse flyplasser gikk bra, men en snartur innom butikken her hjemme i førjulskaoset var tydeligvis ikke smart. Ja ja, da er vi i hvert fall ferdig med dette før avreise til Miami om ca 3 uker. Ønsker alle en bedre dag enn oss
Morn fra godstolen. T-12 til bedre vær. Ikke at dagens vær plager meg, i alle fall så lenge jeg holder meg innendørs… litt godt med litt knitring i husveggen, samt i peisen. Ha en flott dag!
God formiddag fra Grenland. Pissregn og livsfarlig glatt ute. Må nesten vurdere om jeg dropper boxing day fotballen på pub, og ser kampene hjemme isteden? Har forresten noen brodder liggende- får se hvor sugen man er på litt sosialisering om noen timer da. Y.N.W.A
God jul fra OSL lounge. Ut på ferie. 19 flighter skal gjennomføres før jeg kommer hjem. Tror kanskje jeg har overgått meg selv litt her.
God formiddag folkens. Der er Boxing day. Programmet består av snømåking, fotball, fotball, bålpannemiddag i hagen og mer fotball.
God 2 Juledag Romjulskosen siger inn i stall og stue, får en tro. Den fineste julegaven til en storesøster på jobb i går, var som vanlig boksen med gaven oppi. Så vi dro på «biltur» i gangen. Kunne ikke LX begynne å slippe litt som nyttårsgave til de voksne nå Ha en flott dag der ute. Her i verdens vakreste hovedstad klarer himmelen å gi oss regn og frost samtidig. Det blir bilen på jobb for en gangs skyld
God formiddag fra OSL. På vei mot Mumbai på jobb. Via Doha. Fikk mulighetene til å teste nye business class på Qatar 787-9. dette blir bra
Da ble det en romjulstur for poeng, bestilt sånn rett før jul. Blir en tur innom Tivoli for mat og fyrverkeri senere i kveld (hvis det ikke blåser for mye da) Kanskje man skubber borti @Maggie og familien i løpet av kveld. Edit: ser nå at @Maggie er på bøljan blå, så da er nok ikke han på Tivoli ikveld. Edit 2 Bro funket ikke, så ble en alternativ løsning