Blir artig å se poengene rase inn.. Er ikke ofte jeg samler inn DY-penger .. Men har jo en drøss flexbilletter liggende og har brukt et par av de så noen poeng blir det jo.. og er prisen på flex riktig blir det nok flere..
Det stod ikke, men håper det varer til jeg og samboer har fått lagt til 6 venner/familiemedlemmer på hver vår familiekonto og spandert db+ på de 14x250=3.500 cashpoints for 448 kroner er meget oppegående.
Kan du da betale for 6 venner/familie med samme kort? Eller må man bruke et eget kort for hver "gave"?
Jeg har gjort det samme, men av en eller annen grunn ligger de inne samlet som 4 måneder på rad. Vi får se hva som skjer, jeg går vel ikke konkurs dersom der 128 kronene skulle vise seg å være totalt bortkasta...
Virker som man må ta kontakt med de på telefon eller mail for å si opp, så vær litt obs på at man må ta høyde for at oppsigelsen ikke effektueres umiddelbart...
Hvordan gjorde du det i praksis? Med andre ord kan man jo få til premium billetter longhaul for rundt drøyt 12-1300 kroner tur retur?
Fikk kortet avvist - uten grunn, bestilte med et annet kort - uten problemer - Må har jeg to bekreftelser i boksen... Skal se, hva som kommer. Kanskje 2 ganger CP Hjemmesiden til dette ekkelte bladet er ikke veldig avansert... Egentlig synd at man faller så lavt for 250 CP
Ja... Så kanskje betalte jeg dobbelt... Må sjekke. Begge er oppført i systemet som kjøp, men bare siste som abbonement
Som er beste praksis. Jeg sa opp nå fordi jeg glemmer lett, kommer tilbake på om jeg fremdeles får poeng.
Ble først ikke trukket penger, så jeg trykket kjøp på nytt. Ble trukket to ganger... Lurer på om det fungerer å opprette en familiekonto sånn at man får samlet poengene fra flere kontoer.