Nettop. Om det går an å kjøpe flere abonnement på samme reward nr, vet jeg ikke. Men jeg regner i grunnen ikke med det.
Hmmm, 4 mailadresser, 4 rewardnummer med bare en bonus. For de 3 andre har jeg fått 3!!! poeng pr. abbonement. Ringe Dagbladet på mandag!!!
Hun som var der nå visste ikke, men hun skulle ta det opp på mandag. Fikk forlenget mitt eget abb der i et år for 100 kroner i samme slengen, og det skulle jeg også få 250 poeng for mente hun.
Hvis det er flere som snakker med kundeservice, så forhør dere om en faktisk får 250 rewardkroner til for 1 års medlemskap og skriv et innlegg? Edit: dobbelpost.
My bad : betalte noe annet med AmEx i går, ser nå at jeg brukte MC og ble trukket 33 kr ( 32 +1) så nå går jeg nesten konkurs. Nytt regnskap : 1000Norwegianrewardkroner minus 132kr i betaling pluss 19,8 Eb poeng på MC. Og da holder jeg opptjeningspotensialet for 1000NW kroner for 400kr utenom. Er det rart en blir svimmel i poengjakten?
Familiekonto, eit abonnement på kvar av medlemmene, og faktisk 4 ulike eposter uten at eg trur det hadde noko å seie!
Brukte ulik mail, men samme rewardnummer. 500 points rett i fóret! Må ut og fly norwegian uten a*-fordeler da
Svarer meg selv her siden jeg sitter alene og super sur juksechampis på ARN. I teorien vil dette si at man kan skrive random email-adresser, samme tlfnummer, og deretter gunne på så mange ganger 32 kr man har creditlimit til. Hadde bare dette vært eurobonuspoeng Makan.
Står i vilkårene til NR at de ikke bare stenger kontoen din, men vil vurdere anmeldelse ved misbruk. Så ville vært litt restriktiv og heller spurt venner/familie som ikke bryr seg om bonus om man kan opprette reelle kontoer, koble disse til den familiekontoen du disponerer og gjøre det slik heller.
Merk «i teorien». Jeg har selvsagt ikke gått bananas for reward points. Ta det helt renzo piano (den som tar referansen får ta den).
Er det noen som har fått poengene som droppet å opprette profil? Jeg har en konto hvor kortet viser trekk på 1 kr, hvor jeg ikke opprettet profil. Har jo ikke bruk for abonnementet Men 32 kr er ikke belastet. Kanskje det er åpning av profil som trigger det?