1 person per abonnement, men burde ikke ha å si visst du registrerer en konto på samboer, sønn og datter?
Hehe, hadde skjønt det visst det stod maks 1 abonnoment per husstand. Da hadde saken vært annerledes.
Er det ingen ekstra fordeler med å bruke Norwegian kredittkort til å betale dette? (utenom ordinær 1% reward for alle kjøp). Nå er uansett 32 kr en dråpe i havet Har allerede 2 personer tilknyttet familiekonto inkl. meg, og det er forskjellig rewardnummer på hoved familiekonto (meg) og medlem av familiekonto (dama), så da kan jeg vel ordne dagbladet 1mnd medlemskap for begge 2 og få 250x2 cashpoint inn samme familiekonto? Og slik jeg forstår kan man også få ytterligere 250 CP ved å bestille 1 års medlemsskap til 100kr på telefon? (Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?)
Tror han og fruen hadde en familiekonto hver. 6+6. "Det stod ikke, men håper det varer til jeg og samboer har fått lagt til 6 venner/familiemedlemmer på hver vår familiekonto og spandert db+ på de 14x250=3.500 cashpoints for 448 kroner er meget oppegående."
Er egentlig ikke noe krav om at medlemmene er i familie. Står på siden at det kan være f.eks. venner..
Får håpe det er gode venner da, og at de ikke bestiller billetter med alle cashpointene mens de er med i gruppen
Jeg har fått poeng for min egen bestilling (gjort på onsdag, tror jeg). Ikke fått for mine to sønners gjort på fredag.
Dere som ikke har fått inn poeng. Har dere aktivert alle bestilt abonnement ved å opprette profil via eposten?
Jeg har ikke fått poeng heller. Antar det er fordi jeg ikke har slått til på tilbudet enda, men gjør det nok i løpet av måneden.