Gjorde 4 bestillinger. 3 med samme e-post men alle med forskjellige rewardmedlemsnr. Så at de to siste med samme e-post åpnet med samme passord, men åpent alle 3 via linken. Så hvis aktivering kreves før abonementet begynner å løpe og så overføres til utbetaling av cashpoints kan det jo være greit å ha gjort det. Jeg vet ikke, men det er jo en mulighet.
Gjorde tre bestillinger, alle med forskjellige telefonnr og mailadresser. Har fått inn for meg og den ene sønnen min, men ikke den andre. Alle abonnementene er aktivert, logget meg nettopp inn og ut på alle tre.
Kjøpte 6 des. Da intet hadde skjedd åpnet jeg først i går profilen. Ringte kundeservice og de så at abonnementet var startet i går og gikk en mnd fra da, og ikke fra kjøpet. Kortet ble heller ikke belastet før jeg hadde registrert meg. Dere som ikke har fått poeng må sjekke om kortet er belastet.
Noen som har bestilt 8/12 eller senere og fått poeng? Jeg har en bestilling på 7/12 som jeg har fått poeng for. De tre gjort på 8/12 har jeg ikke mottatt poeng for. Er blitt trukket på kortet for alle fire.
Noe rart har skjedd hos meg Bestilte Onsdag men ikke blitt trukket noe, bestilt på nytt igår , nå har dem trukket den 11-12 1 kr og 12-12 32 kr , står at poengene skal være inne innen 7 dager så må vel vente noen dager til.
Jeg mangler også noen kjøp.. kanskje noen som har snakket med kundeservice? kanskje det fungerer som fjordkraft at de samler opp og overfører alt på en spesiell dag?
"Innen 7 dager" betyr kanskje at de gjør det en gang pr. uke. De første poengene fikk jeg fredag morgen (så vidt jeg husker). Så kanskje det kjøres natt til fredag..?
Har bestillt - check Har fått CP på konto - check Har sagt opp abonnement - check Letteste 250 CP EVER !!!
Bestilte 7.desember, CP på konto 11.desember( mulig før-sjekket ikke ila helga ). Sa opp idag-14.desember
Opprette abonnement for min far og mor forrige lørdag. Brukte deres epostadresser og bostedsadresse, men jeg betalte de 32 kronene med mitt kort. Vi har en slik familekonto. Abonnementene er aktivert, har vært inn og lest på Dagbladet pluss med begge. Men har ikke fått noen poeng likevel. Flere som fortsatt mangler eller har jeg gjort noe feil?