Har lest litt anonymt rundt på forumet her en liten stund, til stor underholdning. Så fant ut at det måtte være innafor å selv starte en tråd for å få noen tips. Som tittelen sier, så skal jeg tre dager til Boston ganske snart, og lurte derfor på om det er noen som har vært der tidligere som har noen tips å komme med? Hva fyller jeg dagene med for å få størst mulig utbytte av turen?
Freedom trail er et must hvis du er interessert i historie. Ellers bør du spise chowder, drikke Sam Adams (kanskje besøke bryggeriet), og sjekke om Bruins, Celtics eller Red Sox spiller hjemmekamp.
Mye historie og sport i den byen. Jeg har vært der og skrevet litt om Boston her om ikke at er helt ferdig... Ta en tur innom Cheers
Velkommen skal du i alle fall være! Du finner en god del tips i dette reisebrevet fra @Herlov også; https://insideflyer.no/forums/threa...sl-american-british-airways-b777-b747-c.4628/
Enig med andre her inne. Boston er en fin by å bare gå rundt i Som historienerd koste jeg meg stort med Freedom Trail, vandrer rundt og se byen mens man ser historiske steder som man tidligere bare har lært om på skolen. Likt også å besøke naval yard og gå ombord på USS Constituion, den amerikanske marines stolte seilskip fra 1800-tallet. For noe annet enn historie så synes jeg også New England Aquarium var verdt ett besøk, men kom gjerne tidlig da dette er et populært sted og mye folk.