Samsung lanserer årets nye QLED modeller og gir 30.000 EB poeng ved kjøp direkte: https://www.samsung.com/no/offer/neo-qled-2021/
De Samsung kampanjene har vel alltid vært av typen "kjøp noe til overpris så får du du poeng". Trenger man TV så vent til Elkjop selger dem til en helt annen pris.....
Skulle til å si at man kan jo sjekke https://www.saseurobonusshop.com/no/media-electronics/tv-video også, der får man endel poeng. Men dobbeltsjekk prisjakt! - 82 tommer TU8005, ca 29k, 29k EBP (+evt kredittkort). Elkjøp: 15k, 2250 EBP med SAS MC premium. - 55 tommer Q75T, 11567kr, 11567 EBP (+ evt kredittkort). Power 9998, 1500EBP med SAS MC premium. - 55 tommer Q74T, 11480kr, 11480 EBP (+evt kredittkort). CDON: 10881kr, 3378 EBP fra Viatrumf + evt kredittkort.
Vil ikke si meg helt enig i det. På årets nye TV som denne kampanjen gjelder ligger prisene helt likt med Power. Jeg kjøpte nettop en ny Samsung TV på tilbud hos Power og den kostet det samme direkte hos Samsung. Jeg fikk riktig nok 20% ekstra på DNB superhelg.
Sjelden tror jeg - kanskje hvis du må ha den nyeste modellen med en gang og ikke kan vente en måned. .....se posten til Spielhaug for konkrete talleksempler.
I følge prisguiden sin prishistorikk så måtte du ventet til oktober/november for fjorårets modeller. (På en modell, mulig de billigere kommer på tilbud litt fortere).
Nå må du sammenligne epler med epler. Min post omhandler Samsung sitt direktesalg, Spielhaug refererer til Eurobonus shoppen, der er det meste overpriset. Prisene i Samsung shoppen er konkurransedyktige og for de som ønsker årets nye modell kan man få med 30.0000 poeng akurrat nå,...
Hehe....poenget er mer at hvis man MÅ ha det aller nyeste med en gang - så betaler man overpris (men ja - man kan få noen eurobonuspoeng for gjøre det)
Hvis jeg trenger TV nå så gidder ikke jeg vente til november for å spare et par tusen. Det var så lenge man måtte vente og så lite man sparte på 2020-modellen av den samme tven som jeg vil ha. Og fjorårets modell er ikke noe billigere akkurat nå heller.. Den har faktisk vært dyrere de siste månedene enn det jeg betalte for 2021 nå. Men ja... Man får sjekke prishistorikk og gjøre egne vurderinger, det er nok noen dårlige kjøp der også.