30% rabatt på SAS bonusreiser!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 27. juni 2016.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Haha. Det er nok ikke mye vits å hive noen challenge etter sånne gærninger som drar inn kravet på halve tiden, og har booket alt på forhånd:)
     
    kiev liker dette
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Tja. 42 000 poeng for to voksne og et spedbarn til sydlige deler av Europa er jo ikke så dumt. Får man tilbakeført poengene og skatter/avgifter dersom man kansellerer billetten? Det står jo så under vilkår, men gudene vet jo hvordan dette er i praksis. Detaljerte prisregler sier nemlig: "CANCELLATIONS ARE PERMITTED SUBJECT TO A POINTS PENALTY".
     
    Last edited: 02. juli 2016
  3. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    42000 poeng er vel kun norden + baltikum og tyskland?
     
  4. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Niks, også Spania i alle fall.
     
  5. AV83

    AV83 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Dette lurer jeg også på, kunne gjerne booket bonusreise med 30% rabatt nå dersom jeg har muligheten til å avbestille uten at jeg taper (mye) på det.

    Ser forøvrig at
    • Reservations cannot be changed after booking period is over, then normal award price applies.
    https://www.flysas.com/en/eurobonus/offers-news/point-bargains/Conditions/

    Men står ingenting om avbestilling på denne linken.
     
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg gjorde simpelthen en test og avbestilte en billett før jeg booket ny. Avbestilling gikk som smurt, lot det til: Poengene kom straks tilbake på konto, og jeg formoder at skatter og avgifter også refunderes (selv om jeg ikke har sett noe på kredittkortet ennå). Det kan kanskje være at forbeholdet om "points penalty" under detaljerte prisregler henviser til det tilfellet dersom poengene utløper i mellomtiden, men dette burde i så fall ha vært spesifisert bedre.

    Med "normal award price" ved eventuell ombooking senere, regner jeg med at man da ikke får kampanjepris. Det er jo fair nok.
     
    TElg78 liker dette
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Gjorde det. Booket bonus tur til OSL og betalte til MAN for å finne ut at det er nare 200 kr forskjell med å betale hele vegen. Så jeg ville spare poengene og avbestilte. Poengene var tilbake på medlems-konto neste dag.
     

Del denne siden