Hei, Ser at Finalcall la ut en artikkel på dette nå. Men jeg finner den ikke når jeg går på den Norske Shoppen. Får man uansett 326p / 100dkr allikevel om man går via den danske ? Det står ikke noe om dette i vilkårene. Men hvis det stemmer, så blir sommerens overnattinger snart bestilt
Gjorde en test nå og hotelscombined.dk sender deg viere til f.eks. Expedia, booking.com etc. Kan man da få hotels.com opptjening og i tillegg 326 poeng per 100dkk? Isåfall er jo dette meget bra. Med dagens kurs vil en hotellnatt til 1000 NOK gi ca 2500 poeng! Ca 326/130 med dagens NOKDKK. Må transaksjonen også gjennomføres i DKK? Da taper man jo også 2% i valutagebyr.
Er ikke dette for godt til å være sant? Hadde ca 10 000 i hotel utgifter denne uken, det hadde jo blitt over 30 000 poeng? :O
+ hva man får ved å betale med kort og! MEN! nå ser det ut som det ikke funker å komme inne på linken: Se her: https://onlineshopping.flysas.com/dk/hotelscombined/18541/
Dette lover jo bra. Fikk bekreftelse fra SAS Online Shop 10 min etter bestilling. Gikk da via HotelsCombined og videre til danske Hotels.com. Endret valuta til NOK og betalte. Bør bli ca 2,5 poeng per krone pluss reward natt hos Hotels.com.
La inn en booking og kjøpet ble registrert. Dog med feil kjøpesum da hotellet kostet DKK 1522. Sendte en henvendelse til kundeservice.