Skal ha 3 timer og 15 minutter connection i FRA med LH F sammen med madammen - Hva bruker vi tiden på? Er det tid nok til å ta en time-halvannen i Porsche, eller nyter man godene ved FCT til det fulle (fortsatt ikke noe sigar-rom?) ?
Høres iallfall ut som du rekker 3 sigarer Med litt schtau blir det fort rebooking i C, så Porsche får bli på tarmac. Akkurat passe tid til å lokalisere FCT, et fresht bad med litt anka, og et greit måltid.
Jeg ville holdt med på FCT, er null problem å kose seg der 3 timer. Har dere veldiglyst så klarer du vel å klemme inn en porsche tur.
Det får du. Forutsatt at badet med badekar er ledig. Fru RoadKing og jeg fikk med oss en isbøtte med champagne og glass inn. Nest etter Porsche var vel det ganske rått. De kommer og banker på når det nærmer seg avreise.
Sigarrom er der, men det er ikke sigarer der. På skiltet står det fortsatt Cigar room, men brukes bare til generelt røykerom. 3t15m er for lite tid til bil, hvis dere ikke foretrekker det fremfor "alt annet". Blir hektisk å rekke begge deler. Ta livet med ro i FCT og la andre ta seg av kjøringen. Bare pass på at de rekker flyet. Det gjorde ikke vår sjåfør nå sist.
Det gjorde de, men er nok ikke så veldig mange som har fått kommet inn på flyet så seint i prosessen..
Jeg spurte om dette da jeg var der i mai, og da sa de at de jobbet med å få inn cigarer igjen. Tjenesten ble levert av 3dje part som hadde gitt seg og at de nå jobbet med å få en erstatning.