Denne var ny fra Norwegian, nettopp nå på mail. 50 kr i betaling for å bruke 5 min på en undersøkelse gir jo ganske god timepris (600 skattefrie kroner pr time). Edit: trekker tilbake 5 minutter. De bare spør og spør.... Edit 2: anbefaler generelt å holde seg unna, faktisk. Tar myyyyye tid!
Ingen spørreundersøkelser de vil ha meg til, heller. Hjelper kanskje å skryte på seg inntekt og forbruk?
Vil ikke tro de bryr seg så mye om man tjener 1 eller 10 i løpet av året om man ikke legger igjen noen kroner i selskapet. Jeg har kun 8 turer med Norwegian i løpet av det siste året og de er ikke interessert i min mening.
Jeg har 14 Cashpoints, opptjent en gang i 2015. Norwegian vil ha min mening, men jeg har glemt kodene mine og kommer ikke inn. Never mind … jeg kommer ikke til å reise med dem uansett siden de har MAX 8 fly ..
Får du beholde dei so lenge? Mine gjekk ut ved nyttår. Trur ikkje eg har reist med dei sidan 2018 eller 2019.
Er vel 3 års utløpstid? Eller i praksis litt mindre, ser de jeg opptjente i fjor går ut på slutten av 2024. Uansett, fikk nå gjennomført noen surveys nå. Ikke fantastisk timebetaling akkurat, men cashpoints kom på kontoen umiddelbart.
Ja … hvis jeg på noe vis kan unngå å fly MAX fly vil jeg gjøre det! En gang på YYZ ble det satt opp et slikt fly og jeg fikk flyttet over på neste (B777-200)