Dette minner litt om han karen som leide en halv million biler på Madeira. Avis (?) hadde kampanje med noen tusen poeng per leie, og vedkommende leide en drøss med biler i løpet av en uke. Hadde visst sjekket alle utleiestasjoner i hele Europa/midtøsten og kommet frem til at Madeira var billigst. Han ende opp med 180-200 000 poeng om jeg ikke husker feil, men konsekvensen ble at det etterpå ble innført minstetid på 3-4 dagers leie i slike kampanjer.
Står ikke noen poeng på vei til meg... Måtte man ha opprettet en egen profil inne på shoppinglenken eller....?
Jeg logget inn med SAS pålogging, og så gikk det derfra som om du handler på Viatrumf. EDIT: Jeg laget ingen ny pålogging inne på shoppinglenken. Står 1110 poeng på vei til meg.
Samme her. Bestilte i går kveld, og avsluttet abonnementet et par timer senere. Står ikke noe om at poeng er på vei på SAS onlineshopping. Regner med at den siden er knyttet til EB kontoen da jeg logget inn med samme brukernavn og passord. Står også poengsaldo øverst i hjørnet.
Det går ikke (lengre?) an å skippe å skrive inn personnummer. Jeg vet ikke hvorvidt jeg faktisk skal la en slik side beholde personnummeret mitt. Disse 1100 poengene får være. EDIT: Fant et svensk personnummer og skrev inn ... EDIT2: WHAT, er kampanjen AVSLUTTET!!
Før i tiden gikk det med å skrive 0000 som personnummer (hver gang jeg trengte noe som student i Stockholm)... Men det var vel litt run på poengene?
Ingen registrering her heller, reknar med at det er pga ad-block. Har registrert ein claim, so får vi sjå. Er vel begrensa kor mykje tid ein kan bruke på 554 poeng.
Får nå opp dette: Kampanjen är avslutad. Du kommer inom några sekunder skickas vidare till en pågående kampanj.
Prøver å claime for denne, og må huke av for at "I understand that I need to upload the invoice, and not the order confirmation". Jeg kan bare ikke se å ha mottatt noen invoice? Hva har de som har claimet lastet opp her?
Jeg lastet opp en PDF av mailen med transaksjonsreferansen til Klarna. Var nærmeste jeg kom en kvittering.
Samme her. Står ingenting om at poeng er på vei. Sendte kopi av ordrebekreftelsen samt en screenshot av aktiv abonnement med datoer fra dn.se (min profil).
Har heller ikke fått poengene. Har sendt claim hvor jeg lasta opp kvitteringen jeg fikk på e-post. Har fortsatt aktivt abonnement.
Jeg har heller ikke mottatt noen Eurobonuspoeng fra Dagens Nyheter. Da jeg etterlyste poengene, fikk jeg følgende svar: "Dina Eurobonuspoäng kommer att registreras när din prenumerationsperiod förnyas och när du har mottagit den första fakturan på 100 kr." Det var vel ikke det som var avtalen som jeg inngikk om at jeg ville få Eurobonuspoeng hvis jeg bestilte prøveabonnement på 30 dager for 1 krone. Kan de endre vilkårene i ettertid da?