Jeg bestilte etter at kampanjen var endret til 1108 eller hva det var poeng og kansellerte etter noen dager. Hos meg står det at poengene er på vei.
Fikk mail fra SAS i dag om at poengene ville bli overført snart, og da jeg sjekket var 1110 poeng allerede inne på kontoen.
Samme her, men siden account activity ikke er oppdatert, så aner jeg ikke om jeg faktisk har fått dem eller ei.
Og DER var det 555 poeng på veg (Fikk aldri somlet meg til å claime, så de kom av seg selv). Jepp. 555 poeng. Ett poeng mer enn trådtittelen sier.
Bare jeg som opplever at avmelding av nyhetsbrevet til DN ikke fungerer? Og jeg hadde tre stk liggende under pending. Nå har jeg ingen. Og ingenting er overført.
Da har jeg fått poengene (selv om det ikke vises, da account activity ikke oppdateres). Nyhetsmail har jeg avbestilt opptil flere ganger, begynner å bli litt slitsomt ja.
Ingen poeng på vei hit enda. Bestilte da det var 1110 poeng og deaktiverte abonnementet noen timer senere. Sendte claim tidlig i forrige uke, men ikke fått svar enda. Har også avmeldt meg fra de derre nyhetsbrevene flere ganger, men de dukker stadig opp i innboksen.
Jeg måtte gjøre det et par ganger, da det er ulike eposter som kommer fra dem. Mulig det tar et døgn før det funker?
Måtte manuelt laste opp PDF av ordrebekreftelsen, og fikk poengene nå først i dag. Jeg avsluttet "prenumerationen" rett etter at jeg bestilte, så det skal ikke ha noe å si. Men nyhetsbrevene stopper ikke - tror jeg har klikket unsubscribe minst 10 ganger nå
Jeg trodde jeg var kvitt nyhetsbrevene, men jaggu kom det ikke et nytt nå. Kanskje man må inn i min side på dn.se og gjøre noe der?
Jeg tok kontakt via chatten der og ba de avslutte nyhetsbrevene. Funket som fjell. Poengene derimot, lar vente på seg…
Poeng ble det ikke gitt, de har heller ikke trekt meg 1 kr på bankkortet så virker som de tok en nødutgang å ga det bort avisa i stede for å gi bort poengene.
Takk for tipset. Har signet opp for 722 poeng for 0 kroner. Gleder meg stooooort til å lese DN.se i en hel måned