Har en 6 timers layover på DOH på vei til Tokyo neste uke. Flyr business så har tilgang til lounge osv. Men, er det noe kult å få med seg? Spise, basseng, kino osv ?? Takker for tilbakemeldinger
Er jo egen business terminal i Doha for Qatar, så å slappe av der er vel beste mulighet. Du han vel bestille spa-time (surcharge). Mener å huske de beste tilbudene kun var for first. Jeg reiste der sist på bryllupsreise og da når de hørte det fant de frem Krug-en til oss
Dette trur eg må ha vore for ein del år tilbake, for på den nye flyplassen har eg aldri lagt merke til noko business-terminal Det du derimot har tilgang til er Al Mourjan-loungen, som for så vidt er på størrelse med ein terminal Eg synes eigentleg DOH er ein rimelig kjedelig flyplass, så med mindre du har tilgang til Al Safwa-loungen (First Class) er det nok berre å hiva seg inn i restauranten og eta eit bedre måltid.
Enig med @sexten Dersom du ikke har tilgang til Al (Gøy) Safta loungen, er Doha ikke noe å skrive hjem om. 6 timer er nok litt for kort til å ta en city tour. Så da gjenstår det bare en OK business lounge som har en OK restaurant for en matbit.
Ting endrer seg på 4 år gjerne ja. Er denne stengt? http://www.businessinsider.com/qatar-airways-premium-terminal-in-doha-2012-11?r=US&IR=T&IR=T
Er du der under natten så ta med noen varmt, det er kallt under natten der då det er mindre folk og ac går for fullt.