http://gui.flysas.net/eb-welcome/?eb=EBNUMMER&name=Fornavn+Etternavn Edit: Erstatt ebnummer med ditt eb-nummer og skriv inn fornavn+etternavn Kom over denne som jeg ikke har fått med meg før. Du får 800 poeng for å gå gjennom 8 ulike temaer og svare på noen spørsmål om EB. Det tar bare noen minutter. Jeg fikk poengene med en gang. Kan være det er gammelt nytt, men sikkert noen som ikke har sett den før.
Du må redigere linken litt, så funkar den. Prøv å endre det til: ...eb=123456789&name=stutt+feiten Ah, too slow... Var opptatt med å tjene ekstrapoeng i staden for å trykke F5
Fungerte fint med lite lenkeredigering ja. Men om jeg noensinne ser noe til de 800 poengene, kan jeg ikke nekte for at jeg tviler på. Edit: Jøss, trekker det tilbake: Poengene kom umiddelbart. Hadde enda andre SAS-poeng kommet like fort.
Denne er god og gammel Første gang denne kom til overflaten kunne man endre sin egen status og få poeng for hvert nivå i SAS-systemet. Basic, Silver, Gold etc.
Flott, tar gjerne i mot flere slike gamle og bortgjemte måter å tjene litt poeng på Edit: fortsatt ingen poeng, dog, så kanskje jeg har tatt en norsk versjon av dette før? jaja
Nice, blir 3200poeng på familien, men det er vel jeg som må ta quizene , men hva gjør man ikke for å komme 1,7% Nærmere en ny F tur for to.
Min erfaring fra den gang, var at SAS rettet opp det etterpå, og trakk tilbake de "uriktige" poengene. (Selvsagt etter at jeg hadde booket for alle poengene, og måtte kjøpe poeng for å havne på plussiden igjen *host*)