Hei! Er det mulig? Flyturene jeg skulle ta i forb med jobb ble avlyst. Ser ut som alt er så dyrt, er all håp ute? Ønsker å beholde gullkortet til neste år Tusen takk for all innspill / hjelp..
Hva med en tur til Asia/USA via CPH? Er dyrt, men på mange destinasjoner får du nok poeng på en tur. Kan rekke det på en helg. (jeg drar selv til Shanghai imorgen, blir 26 timer)
To turar til Europa i SAS Plus er mogleg (omtrent 4 500 poeng per reise dersom utreise er frå 'periferien' (altså ikkje OSL). Reykjavik har til tider ok Plus-pris. London, Paris, Berlin og andre storbyar er jo ein variant. Så tett opp til juleferien blir det vel neppe heilt gratis...
Som mange nevner: selvsagt er det mulig.. Lett! Du klarer titusenvis av poeng før 31. desember. Spørsmålet er hvilket budsjett og tidsramme du har å forholde deg til!
Takker for alle innspillene. Jeg hadde håpet det var mulig å få til for under 5000 kr, men det ser litt mørkt ut. Jeg fikk akkurat beskjed når jeg ringte SAS, det er mulig å kjøpe grunnpoeng.... /points.flysas.com/.... Men er kanskje nok lønnsomt å fly.
Det finnes muligens noen muligheter her? Har du EBG i dag så får du 5625poeng for tur/retur hvorsomhelst utenfor Skandinavia om du reiser via Køben. Berlin eller Brussel f.eks. To dagsturer kan gi deg det du trenger av poeng.Du trenger heller ikke via CPH hver gang, men tre av fire.
Ja riktig... Synes det stod 30.11 så kikket nok litt fort Men konklusjon er fortsatt riktig. To Plus tur/retur Europa med mellomlanding i Norden gjør susen.