Ikke utenkelig at det er et marked for det, SAS får neppe like bra C priser som til NYC, men at C kan gi ok Yield deler av vinteren burde være mulig.
Jeg og kunne ønska meg det. Men for SAS sin del er det mer penger i en full 320/738. I sesong går de smekkfulle og prisene i plus er som på heroin. 12-14 smekkfulle plussrader gir mynt i kassa. Men 5:30-5:50 i en smekkfull all eco maskin er pine. Jeg flyr den ruta ganske ofte og hadde personlig betalt veldig godt for et biz eller plus sete.
Jeg har enda ikke vært på LPA (Gran Canaria) eller ACE (Lanzarote) men alt lenger unna en BCN (Barcelona) vil jeg ha minimum plus/premium economy (eller til nøds nødutgang). Jeg hadde håpet vi en gang kom dit at flyene ble litt dyrere og setene litt større igjen. (Det kan også være at det er jeg som har vokst og setene alltid har vært like trange )
Prøv med mellomlanding. Selv bruker jeg Iberia over Madrid, helt utmerket. Men jeg tipper du kan få en fin opplevelse med Lufthansa/Condor eller Swiss/Edelweiss via FRA/MUC respektive Zurich. Det skjer faktisk endringer. Jeg husker tidlig i min USA karriere at jeg registrerte at flyene ble trangere, men så skjedde det noe, de ble større igjen. Ble ikke så mye mer legroom, men bedre plass i setet. Snedig sammenfall med perioden da jeg begynte å løpe halvmaraton...