Achtung Baby! (Berlin)

Tråd i 'Reisemål' startet av Baldrick, 15. juli 2015.

  1. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har forresten også skrevet opp The Bird på to-do lista. P3 Ronny dro på dagstur dit bare for å spise burger der.
     
    ina liker dette
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Juleps kan anbefales også herfra.

    Off topic: Bestilte en Moscow Mule (vodka og ingefærøl blandet sammen) her en gang, og fikk et fullt glass med isbiter og vodka, mens ingefærølen kom for seg selv og jeg måtte blande de sammen. De første slurkene var nesten bare ren vodka.
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Rett nedenfor Juleps finner man Irish Harp Pub. Også det en hyggelig plass med fin uteservering. Og mellom der et par gode restauranter og vinhandlere.
     
  4. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har peling på langtidsleie på bolig koster i Berlin ?
    Trenger ikke store plassen og er alene, tenker på neste sommer...:)
     
  5. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    Skal på min tredje tur til Berlin i november. Har bodd på Park Inn Alexanderplatz begge de foregående turene, det har vært helt ok men tenkte å prøve noe annet nå. Grand Hyatt & Ritz Carlton er selvsagt noe som frister, men det knuser budsjettet mitt, bl.a. p.g.a. litt for dyrt booket hotel i Hong Kong måneden før.

    Snuser litt på Kempinski Bristol (3,400,- for tre netter), Hilton Berlin (4,000,-) og Berlin Marriot (4,200,-). Vurderer også Titanic Deluxe (3,400,-) og Steigenberger (også 3,400,-). Ser at Kempinski Bristol er anbefalt tidligere i tråden, men noen som kan si noe om de andre hotellene kontra Bristol.

    Takker i så fall.

    Editert; glemte Eurostars og The Westin Grand, begge ca.3,500,- for tre døgn
     
    Last edited: 15. aug 2015
  6. ina

    ina Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    1,282
    Bonuspoeng:
    93
    Ser at siste post er fra 2015, men fant mye bra informasjon for planlegging av Berlin tur 18-21 november i år .
    Setter pris på oppdateringer og tips . Kommer til å booke Hilton grunnet Hilton challenge. Lurer på om Executive lounge på Hilton Berlin er bra.
     
    Baldrick and RoadKing like this.

Del denne siden