Aftenposten: 13 timers dårlig flyopplevelse London-Oslo med DY

Tråd i 'Nyheter' startet av Cowarse, 30. aug 2018.

  1. Cowarse

    Cowarse Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
  3. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    1,059
    Bonuspoeng:
    93
    #clusterfuck
     
  4. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Vi skal ut og fly med Norwegian idag Fredag for første gang :) først til Svg og til PUY med 50min overgang i Svg,håper dette går bra :) Har alltid vært veldig skeptisk til Norwegian,så håper ikke på noe tull..
     
  5. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Gikk veldig fint med Norwegian DY381 igår fra Tromsø til Oslo. Har flydd de ved flere anledninger og har selv ikke opplevd trøbbel. Har opplevd mer med SAS og Lufthansa enn jeg har med Norwegian
     
  6. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Kjedelig for passasjerene og dårlig håndtering av Norwegian.

    Nei.
     
    Jonkebassen liker dette
  7. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Norwegian kan duge på intraskandinaviske ruter med veldig høy avgangsfrekvens, men utenfor Skandinavias grenser blir det fort DY-meltdowns som denne når noe går galt. Det er en grei huskeregel å legge seg bak øret. SAS er bestemt ikke perfekte de heller, men jeg skulle likt å se Kjos sende hentefly dersom et par hundre av passasjerene hans ble strandet i Sibir.
     
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Vel dette er ikke bare en DY-meltdown som noen vil ha det til, men Gatwick er jo sprengt kapasitetsmessig så når noe går gale så går det rett til he****. Det at andre fly til Oslo fikk ta av er nok ene og alene forklart med slot, ettersom jeg tipper Gatwick ville få igang en flow med en gang de åpnet istedenfor å hente opp igjen de som allerede er forsinket. Nå sier jeg ikke at dette er godt håndtert av Norwegian, men jeg legger også en stor del av skylden på Gatwick. Synes forresten det er tullete at de skal ha en så høy kompensasjon som de vil ha.

    Et helt hypotetisk tilfelle som ikke har noe som helst med saken å gjøre.
     
    Avixlo liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Hypotetisk? Det skjedde jo o_O
     
  10. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Norwegian får vel ikke lov til at flyve over Rusland? Så lidt hypotetisk at det skulle være lige der. Men ellers enig :cool:
     
    milehigh liker dette
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Har Norwegian hatt et strandet fly i Sibir?
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg oppfattet dette som hans referanse til hypotetisk:
    SAS er bestemt ikke perfekte de heller, men jeg skulle likt å se Kjos sende hentefly dersom et par hundre av passasjerene hans ble strandet i Sibir.
    Det er ikke Norwegian, men har jeg misforstått legger jeg meg flat :eek:
     
  13. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    SAS havde et.
     
  14. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Overrasket at det tok så lang tid før denne "nyheten" ble nevnt her på forumet - spesielt etter all "hetsen" mot SAS om dårlig kundeservice og beskyldninger om at dette forumet er ekstremt SAS-vennlig... :)
    "Det er beklagelig dersom noen av passasjerene ikke følte seg godt ivaretatt" er meldingen fra Norwegian - og den er like patetisk som unnskyldningene fra SAS tidligere i sommer. "Vi synes det er synd at passasjerene er misfornøyd", men det er ikke vår skyld - og ikke bryr vi oss heller så lenge billetten er betalt...
    For en som har jobbet med salg og kundeservice i over 30 år, og trodd at ærlighet og redelighet var viktig, forstår jeg at jeg er utdatert og bør pensjoneres... Spania next? :D
     
    EndreD, Avixlo and Xflipper like this.

Del denne siden