13 timer ombord på flyet for å komme seg mellom Gatwick og Gardermoen. Tror jeg selv hadde vært mer enn en smule frustrert. Dette må jo være helt i en klasse for seg selv. https://www.aftenposten.no/norge/i/...er-13-timers-darlig-flyopplevelse-London-Oslo
Vi skal ut og fly med Norwegian idag Fredag for første gang først til Svg og til PUY med 50min overgang i Svg,håper dette går bra Har alltid vært veldig skeptisk til Norwegian,så håper ikke på noe tull..
Gikk veldig fint med Norwegian DY381 igår fra Tromsø til Oslo. Har flydd de ved flere anledninger og har selv ikke opplevd trøbbel. Har opplevd mer med SAS og Lufthansa enn jeg har med Norwegian
Norwegian kan duge på intraskandinaviske ruter med veldig høy avgangsfrekvens, men utenfor Skandinavias grenser blir det fort DY-meltdowns som denne når noe går galt. Det er en grei huskeregel å legge seg bak øret. SAS er bestemt ikke perfekte de heller, men jeg skulle likt å se Kjos sende hentefly dersom et par hundre av passasjerene hans ble strandet i Sibir.
Vel dette er ikke bare en DY-meltdown som noen vil ha det til, men Gatwick er jo sprengt kapasitetsmessig så når noe går gale så går det rett til he****. Det at andre fly til Oslo fikk ta av er nok ene og alene forklart med slot, ettersom jeg tipper Gatwick ville få igang en flow med en gang de åpnet istedenfor å hente opp igjen de som allerede er forsinket. Nå sier jeg ikke at dette er godt håndtert av Norwegian, men jeg legger også en stor del av skylden på Gatwick. Synes forresten det er tullete at de skal ha en så høy kompensasjon som de vil ha. Et helt hypotetisk tilfelle som ikke har noe som helst med saken å gjøre.
Norwegian får vel ikke lov til at flyve over Rusland? Så lidt hypotetisk at det skulle være lige der. Men ellers enig
Jeg oppfattet dette som hans referanse til hypotetisk: SAS er bestemt ikke perfekte de heller, men jeg skulle likt å se Kjos sende hentefly dersom et par hundre av passasjerene hans ble strandet i Sibir. Det er ikke Norwegian, men har jeg misforstått legger jeg meg flat
Overrasket at det tok så lang tid før denne "nyheten" ble nevnt her på forumet - spesielt etter all "hetsen" mot SAS om dårlig kundeservice og beskyldninger om at dette forumet er ekstremt SAS-vennlig... "Det er beklagelig dersom noen av passasjerene ikke følte seg godt ivaretatt" er meldingen fra Norwegian - og den er like patetisk som unnskyldningene fra SAS tidligere i sommer. "Vi synes det er synd at passasjerene er misfornøyd", men det er ikke vår skyld - og ikke bryr vi oss heller så lenge billetten er betalt... For en som har jobbet med salg og kundeservice i over 30 år, og trodd at ærlighet og redelighet var viktig, forstår jeg at jeg er utdatert og bør pensjoneres... Spania next?