Hei! Driver med å finjustere tur til sør-øst-asia i vinter på første klasse. Pr. nå går turen OSL-FRA-PEK-BKK-Krabi, med air china mellom FRA og PEK. Håpet er selvfølgelig at lufthansa åpner opp to billetter, men pr. idag er altså flighten med air china sin 747-400. Noen erfaringer her? Vanskelig å finne gode rapporter (som får alarmklokken hos meg å ringe...), men ser ut som om både hard product i 747-800 og 777-300 er bedre. Er ledig fra cdg til pek med 777-300 istedet... Noen som har noen tanker? Eventuelt forslag til annen routing? Avgang 4. eller 5. februar fra osl. Vi har lagt inn ca. 21-22 timer i både Beijing og Bangkok - Beijing er ikke så farlig, men 20 timer+ i 1-2 asiatiske storbyer nedover før krabi hadde vært veldig innafor. På forhånd takk for hjelpen
Hard produktet ser meget bra ja, men det er en kjent sak at kan man unngå det, flyr man ikke Air China. Og som du sier så er de rapportene som eksiterer mildt sagt lite positive, men her er faktisk en fra Lucky: http://onemileatatime.boardingarea.com/2017/08/06/air-china-first-class-747-review/ Så man kan jo være heldig
OT, men; noen som har tips til den beste måten å skaffe visum til Kina på, på kort varsel? Er det noe poeng å bruke disse visum-spesialistene?
Tviler jeg på.. De tar grisebra betalt for å tusle bort med passet i en pose og hente det igjen.. Du må jo til og med fylle ut skjema for dem ... (Ja har brukt de en gang..)
Møt opp selv. Det tar ikke lange tiden å levere det. Sist jeg gjorde dette var i 2014, så det var noe verre, hva skal jeg si, diplomatisk sett, og tok derfor litt tid. Kort varsel er ikke å anbefale..
747-8 går fra FRA ser det ut til etter et kjapt Googlesøk Dog bare 4 ganger per uke så da kan det være 400-versjonen sniker seg inn på enkelte dager..