Air France åpner direkterute Stavanger - Paris

Tråd i 'Nyheter' startet av Henning, 22. nov 2013.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Mer info om rutetider og priser her.

    Hva tror folk om dette? Kjør debatt! :)
     
    AndersB liker dette
  2. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

    Jeg synes det er spennende at Air France starter rute til Stavanger. Det var ikke uventet da det har versert en del rykter om at næringslivet har drevet en del lobbyvirksomhet for å få dette til. Jeg tror dette kan bli bra. Så blir det spennede å se om KLM kommer til å opprettholde 5 daglige avganger på Amsterdam. Eller om en direkterute til CDG tar litt for mye pax. For det andre blir det spennende om SAS opprettholder sin avgang som riktignok går senere en tidene AF vil opererere med.

    Men oljenæringa ønsker nok dette velkommen. F.eks så vil folk i Total som skal til Totals kontor i Pau slippe unna med en mellomlanding. I tillegg meldes det om gode muligheter for connection videre til Houston. Litt usikker hvilket tilbud det er til HOU fra AMS. Ellers har er det jo en del oljevirksomhet ut fra land i vestlige Afrika og hit er det jo mange gode forbindelser til fra CDG.

    Personlig klarte jeg ikke holde fingrene unna fatet og ser frem til å teste mini-Embraeren ned til CDG i April.
     
    SASlovah4evah liker dette
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har lest hvordan innbookingen er? Dette er jo forøvrig et gjensyn med AF i Stavanger. De fløy vel i sin tid SVG-GOT-CDG.
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Rapporteres til å være god fyllingsgrad på flyene så langt.
     

Del denne siden