og 12700 NOK t/r. Meldes som tickedet på Flyertalk. Banna beint en Errorfare, men kanskje noen her som vil prøve seg? C
Rått! Booka einvegs frå LAX den 5. mars, plukkar opp ein bonusbillett med SAS til LAX 3. mars. Håpar denne står seg!
Fins framleis på enkelte datoar, her er datoen eg booka. Gjekk via Google Flights til Airfrance sine sider.
He he i mangelen på alternative datoer hev jeg meg på deg. Så da blir det i det minste tre klossmajorer i gammel kabin.
Om den holder seg, tror jeg du skal klare å kose deg i A380 F også... Riktignok noe merkelige seter, men maten ser jo fortreffelig ut.. Caviar og champers, biff og Rødvin, Ost og Cognac... Med litt pågangsmot klarer man fint å rettferdiggjøre 5.5knok for billetten http://onemileatatime.boardingarea....france-a380-first-class-los-angeles-to-paris/ C
Herleg, vi skal nok overleva det og! Er vel uansett ein god sjans for at denne ikkje står seg, men lov å håpa.
Litt for seint ute her...grrr....håper den står seg for dere som kapra en plass...blir nok minneverdig!!
Fikk booket SFO-CDG-LHR med 777. Heldigvis var det ikke mulig å booke denne så fryktelig lenge, et par minutter etter at den havnet på bloggene var festen over. Men jeg kommer i hvert fall ikke til å booke noen utreise før om et par uker...
Får vel det. Selv om jeg begynner å bli mindre og mindre imponert av slikt... fløy Lufthansa A380 F forrige uke, inkl. å bli kjørt til flyet osv., og synes egentlig ikke det var så spesielt. Det var veldig komfortabelt, ja, men det er jo tross alt bare et transportmiddel. Men La Premiere har jeg lenge hatt lyst å prøve. På Flyertalk var det noen som var ekstra smarte som booket via Orbitz & Co. for å få til et litt lengre opphold på CDG for å utnytte loungen. Det tenkte jeg ikke på. Men jeg får vel alltids booket om til et senere fly i loungen. Tør i hvert fall ikke røre billetten min nå.
Gud som jeg misunner dere som fikk booket. Spenninga om man får beholde en errorfare er uutholdelig. Håper den blir stående (eller ikke, litt misunnelig)
Jeg trodde selv det var for sent. Ventet litt for lenge, klarte ikke bestemme meg for en dato, så hadde prisene plutselig steget til 108k. Trodde det var over. Men så fant jeg plutselig noe allikevel. Utrolig flaks. Sånn som det ser ut nå, er jeg foreløpig alene i F-kabinen...
Jeg fikk selv beskjed via en tysk WhatsApp-gruppe - de hadde det visst fra Mighty Travels-bloggen. Etter hvert kom det på alle bloggene. Jeg får push-varsler fra Flyertalk til mobilen, det hjelper, men de var også sent ute her (heldigvis kanskje).
Min billett rauk i løpet av natta.. Vert vel ofte slik når det er snakk om første klasse. Jaja, prøvar igjen ved neste høve. Satsar på at januar 18 vert like bra som januar 17 på feilprisings/supertilbuds fronten.