Starter i mai. I første omgang snakk om 4 avganger ukentlig: http://www.check-in.dk/ny-langdistancerute-koebenhavn-delhi/ Enn så lenge ikke mulig å booke.
Det har vært snakk om dette i lang tid så greit at det endelig kommer noe ut av det. Air India har normalt sett god tilgjengelighet på bonus-seter, selv om det er litt ødeleggende at India er egen sone..
Interessant! Husker når jeg var yngre reiste vi SAS BGO-CPH-DEL (den beste ruten til !ncredible India for vestlendinger med internasjonale aner). Vil anta at SAS snart igjen vil kunne selge billetter som er "SAS"-branded men operated by Air India med direkte tilknytning til CPH fra nesten alle norske flyplasser? Idag er det primært KLM som kan tilby gjennomgående billetter fra eks. BGO til India. Mest interessant er hvordan billettene prises - allerede mye konkurranse særlig med avreise fra Oslo til eks. Delhi (se bare på Finnair og Aeroflot og tom. Qatar)
Eit lite tips til når denne ruta startar, Andaman & Nicobar Islands er no tilgjengelig med ein meget fornuftig routing til 120k EB-poeng. Har lenge stått på mi "to-do liste", som eit alternativ til Thailand, Malaysia osv.
Har meget blandede erfaringer (og følelser) med Air India. Tror jeg ville ha foretrukket å fly med Finnair eller Qatar til India.
Da blir det nok en ny rute til Melbourne for meg og 2 nye streker på flightmemory. Har aldri vært på Air India og aldri ønsket det heller, men hey....kommer det en pris som er knall bra så får jeg suck it up og prøve dem. Siden jeg ikke er noe fan av curry så blir det vel masse skoleboller og SMASH i ryggsekken
Er ofte melkerute om man skal med bonuspoeng til India nå, eller videre til Sri Lanka. Tok turen med Air India fra Frankfurt-Delhi (og videre Delhi-Colombo) i dag, og det er et helt greit flyselskap. Business var noe under det man kunne håpe, et par hakk under SAS sin interkontinentale. Likevel god service, effektivt og bra det vi opplevde (nå reiste vi på en lørdag, da er det mindre press sies det).
Ser ut som om check-in.dk beliter seg og aksepterer at det muligens var en kar hos Air India som ikke vet forskjellen på København og Stockholm: http://www.check-in.dk/usikkerhed-air-india-rute-koebenhavn/ Til tross for en twitter-melding fra AI så hersker det altså usikkerhet om hvorvidt og eventuelt hvor ruten åpnes. Klovner.