Done and done! Flotte greier! Men linken for å aktivere poengkonvertering funket ikke (Altså, linken funket, men poengkonvertering ble ikke aktivert), så jeg måtte finne ut hvor det var på profilen. Ikke at det var noe vanskelig, men er vel lurt å nevne i guiden
Er det andre enn meg som har opplevd å ikke få alle poengene som er blitt lovet? Jeg mangler fortsatt poeng fra Heinemann, Accor, i tillegg fikk jeg kun 500 poeng fra AirBerlin ved innmelding.
Jeg sjekket nå, og jeg har også bare fått 500 poeng, selv om jeg gjennomførte alle trinnene. Får vel sende dem en mail når jeg får tid, med mindre andre her allerede har gjort det eller skal gjøre det?
Har sendt mail to ganger til AirBerlin, og en gang til Heinemann&Me uten å få noe svar. Meldte meg opp på nyhetsbrev fra SIXT og fikk 1000 poeng ekstra. Legger jeg sammen poeng for innmelding, SIXT, Heinemann, Accor og hotellanmeldelser så er jeg oppe i 4450 poeng uten å betale en krone. Legger jeg til anmeldelser på hotellovernattingene jeg skal ha i år så havner jeg godt over 5000 poeng (gratis!). Det blir litt hos tyskerne det Pluss en bursdagspresang fra Heinemann på 10€ og 10% i velkomstbonus. Kommer mye bra ut av AirBerlin.
Slike ting hadde irritert meg så inni helv*** at jeg hadde droppet hele greia. Så dårlig kundeservice at man ikke engang svarer irriterer meg bare noe helt grenseløst.