airberlin topbonus: over 3 000 gratis miles på 5 minutter

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Henning, 11. sept 2014.

1. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  2. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Done and done! Flotte greier!
    Men linken for å aktivere poengkonvertering funket ikke (Altså, linken funket, men poengkonvertering ble ikke aktivert), så jeg måtte finne ut hvor det var på profilen. Ikke at det var noe vanskelig, men er vel lurt å nevne i guiden :)

Henning liker dette
  3. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, har inkludert beskrivelse i guiden nå :)

4. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det vet jeg faktisk ikke. Det er første gang jeg har hørt om disse poengsalgene nå.

5. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, jeg vet at de kommer igjen, men ikke hvor ofte.

6. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,898
    Bonuspoeng:
    113
    Er det andre enn meg som har opplevd å ikke få alle poengene som er blitt lovet? Jeg mangler fortsatt poeng fra Heinemann, Accor, i tillegg fikk jeg kun 500 poeng fra AirBerlin ved innmelding.

7. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sjekket nå, og jeg har også bare fått 500 poeng, selv om jeg gjennomførte alle trinnene. Får vel sende dem en mail når jeg får tid, med mindre andre her allerede har gjort det eller skal gjøre det?

8. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,898
    Bonuspoeng:
    113
    Har sendt mail to ganger til AirBerlin, og en gang til Heinemann&Me uten å få noe svar. Meldte meg opp på nyhetsbrev fra SIXT og fikk 1000 poeng ekstra. Legger jeg sammen poeng for innmelding, SIXT, Heinemann, Accor og hotellanmeldelser så er jeg oppe i 4450 poeng uten å betale en krone. Legger jeg til anmeldelser på hotellovernattingene jeg skal ha i år så havner jeg godt over 5000 poeng (gratis!). Det blir litt hos tyskerne det :) Pluss en bursdagspresang fra Heinemann på 10€ og 10% i velkomstbonus. Kommer mye bra ut av AirBerlin.

Henning liker dette
  9. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Slike ting hadde irritert meg så inni helv*** at jeg hadde droppet hele greia. Så dårlig kundeservice at man ikke engang svarer irriterer meg bare noe helt grenseløst.

Del denne siden