Siden det er kommet flere bilde relaterte tråder her på forumet i det siste, sånn som: Post din (Hotell) utsikt - Akkurat Nå. Og Bildekonkurranse - Hvor er jeg. Så kanskje det er rom for en tråd med airspotting også Jeg vet at det finnes andre forum for airspotting entusiaster, men jeg trives veldig godt på dette forumet! De som knipser bilder av innflyvninger og take off kan bruke denne tråden. Håper folk kan legge ved flightnr og flyplasskode på bildene.
Jeg starter med et bilde fra Maho Beach. denne innflyvningen er nå historie KLM flyr ikke lenger 747 til Saint Martin!
Her er det et bilde av Concorden tatt litt nærmere. Dette er AF F-BVFF, første flyvning 26. Des 1978 og siste flight var 11. Jun 2000
Luftet meg litt på balkongen i kveld også, (måtte dra inn litt forurensende luft!) Hørte en heftig flymotor i nærheten, og fikk øye på en stor fugl! Tok beina fatt de 5 meterne det var for å hente kamera Så da ble det et bilde av AirBridge Cargo 747-83Q(F) fra Amsterdam.
Jeg prøvde å ta bilde i dag, da jeg satt i en park og drakk champagne.. men bildet er dessverre blitt borte. Men; jeg tok bilde av en A350-1000 utenfor Toulouse. Har ikke bevis, dessverre.. skal prøve igjen i morgen, da jeg skal på Airbus-fabrikken på omvisning.
Synd du ikke fikk bilde av A350-1000, kan det skyldes Champagne brusen kanskje @holmen? Kanskje du får et glimt av denne Concorden på flyplassen i morgen!
Denne kom og hentet oss på Grumeti Airstrip GTZ og fløy oss til Arusha Airport ARK, og senere var det samme maskin som fløy oss fra ARK til ZNZ på Zansibar. Dette er en Cessna 208 Grand Caravan med en flyger/stuer/kaptein .... GTZ er en flystripe langt inne i nasjonalparken Serengeti, der sto vi og ventet under åpen himmel til flyet kom .... ca 2 timer etter rutetid ...